ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
"נקמה פוליטית מבישה"

אשר במתקפה: "אלקין גזל את הדירות שלנו"

בנאום שנשא אמש מעל דוכן הכנסת, תקף חה"כ יעקב אשר את החלטתו של השר זאב אלקין לבטל את תוכנית הדיור שיועדה עבור החרדים בהקמת העיר כסיף | צפו

אשר במתקפה: "אלקין גזל את הדירות שלנו"
ח"כ יעקב אשר במליאה צילום: צילומסך ערוץ הכנסת

בנאום שנשא בכנסת תקף אמש (שני) חבר הכנסת יעקב אשר את שר השיכון זאב אלקין על החלטתו בעניין שינוי תוכנית הדיור מהשכונה שיועדה לחרדים 'שפיר', לקידום התוכנית להקמת העיר כסיף המרוחקת שלא תפתור את מצוקת הדיור החרדית.

"על התכנית של שפיר עבדו דרעי וליצמן כשרי פנים ושיכון, גם אני תרמתי את חלקי, ואכן עבדו להתאים את השכונה לחרדים. יש במשרד השיכון תכנית פרוגרמטית מיוחדת איך מתכננים שכונות לציבור החרדי, מוסדות ציבור, סך קומות בבניין, שטחים ירוקים וכן הלאה. המדינה השקיעה משאבים גדולים מאוד כדי לתכנן את השכונה הזו לחרדים, והייתה גם מחשבה שבעתיד זה יתפתח לעיר בפני עצמה בגלל שיש שם מתחמי דיור נוספים שנמצאים בצנרת התכנון", פתח אשר את נאומו.

הוא הוסיף "כבר כמה חודשים שהתכנית הזו מוכנה לשיווק", ותקף, "אבל אז הגיעה נקמת אלקין ושתיקת הכבשים של ימינה ושקד שבאו וגזלו החלטה ממשלתית עם רציפות שלטונית לפתרון לאלפי זוגות צעירים חרדים שנאלצים לגור במרתפים ובחניונים, ובתור נקמה פוליטית בילדים שלנו אלקין וחבריו פגעו בתכנית הזו וביטלו אותה בהינף יד".

אשר סיים בהתקפה, "אולי השיח יהיה יפה, ידברו על שלום, אחדות וממלכתיות כמו שדיברו פה היום גבוהה גבוהה, אבל זו נקמה פוליטית מבישה בציבור חרדי רק בגלל שמנהיגיו החליטו לא ללכת עם הממשלה הרעה הזו, ואנחנו גם לא נלך. זו בושה גדולה ואת זה צריך להגיד כאן ביום של רצח רבין ולא להתייפייף עם כל המלים היפות".

יעקב אשר זאב אלקין כסיף מצוקת דיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד