י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יכולות ריפוי מתקדמות

רפידות הקסם: פתרון חדשני להנקה ללא כאבים

הנקה, היא אחת הפעולות שהכי מחברות אותנו לתינוק. אך גם דבר כל כך בסיסי וראשוני יכול להסתבך. כמעט כל אמא מכירה את הכאב הראשוני, הגודש, הסדקים, החתכים והדלקות שלפעמים אינם מאפשרים את רגעי החיבור המיוחדים האלה •  אז אם לא שמעתן עד היום את השם נרסיקר, זו החובה שלך להכיר את הפתרון המדהים הזה להפחתת הכאבים בהנקה

רפידות הקסם: פתרון חדשני להנקה ללא כאבים
חיבור לתינוק צילום: freepik

הנקה היא הדבר הכי טבעי, הכי מחבר שיכול להיות בין אמא לתינוק, אני מכורה להנקה. הנקתי את הבת שלי שלוש שנים. סטטיסטית, ברור שבשלוש שנים שלמות של הנקה אני אעבור הרבה מכשולים והרבה הרבה קשיים. כולנו יודעות שזה לא פיקניק. הכאב הראשוני, הגודש, הסדקים, החתכים, הדלקות ומה לא.

בואו נדבר על עניין החתכים והסדקים. זה נורא. כל מי שהניקה פעם בחיים יודעת על מה אני מדברת. זה נכון שיש בשוק המון משחות ומוצרים שאמורים להקל על הכאב ולעזור לריפוי, אבל תכלס, הרבה יותר מדי פעמים זה לא באמת עובד.

זו בעיה מוכרת שחוזרת על עצמה בריטואל קבוע – אנחנו מורחות משחה, מחכות שתיספג, ואז, התינוק שוב רעב וצריך לנסות להסיר את המשחה (פעולה כואבת לכשעצמה) ולא להשאיר אותה כמו שהיא, חלקה ושומנית. (כי מי יודע מה החומרים שם יכולים לעשות לתינוק כ"כ קטן), להאכיל באהבה ולכאוב שוב (וואו כמה שזה כואב) הפצעים נפתחים שוב ולא מתאחים ואנחנו נמצאות בעיצומו של לופ בלתי נגמר...

יותר מדי אמהות מרגישות בנקודה הזו שהן לא יכולות יותר ומחליטות להפסיק להניק בשביל לא לסבול. לוותר על החלום הזה, על החיבור לילד ועל ההזנה המושלמת עבורו, שנותנת לו כ"כ הרבה מבחינה פיזית ורגשית.

ובינינו, גם לנו ההנקה נותנת המון. לפני שאגע במחקרים ולהפחתת הסיכון לחלות בסרטן נשים ח"ן. ההנקה גם משחררת הורמונים שגורמים לנו לחוש יותר אהבה כלפי הילדים שלנו ושמחה באופן כללי.

חשוב לחדד, אני עוסקת כאן ברוב הנשים המניקות, ברור שיש יוצאות מן הכלל. כל אמא היא האמא הכי טובה לתינוק שלה ויודעת מה הכי טוב לה ולו כאחד. כל אמא היא "וונדר וומן" בעיניי.

אני מדברת כאן על אמהות רבות הרואות בהנקה חשיבות רבה, אולם חשות כי היא הופכת לעול בגלל הקושי הרב שמלווה בפצעים והסדקים.

אז מה, נתייאש? לא ולא. אמהות - קבלו את הבשורה: רפידות ההנקה של Nursicare. לא מדובר ברפידות הנקה רגילות שרק סופגות טיפטופי חלב, אלא ברפידות טיפוליות שגם מפחיתות את הכאבים וגם מטפלות בפצעים. כל כך הרבה אמהות אומרות שזה מוצר גאוני שפשוט הציל להן את ההנקה, שחשבתי שאני חייבת לכתוב עליו ולהפיץ לכן את הבשורה. .

מי היה מאמין שאפשר לפתור את "מעגל הקסמים" של הנקה, כאב וחוזר חלילה, בצורה כה פשוטה וקלה. הרפידות הטיפוליות של Nursicare מעניקות סביבה אופטימלית להרגעה והחלמה מהירה. רפידות הנקה המשלבות את כל יכולות הריפוי והטיפול המתקדמים בפצעים והפחתת הכאב, תוך התאמה מלאה לצרכים של האמא המניקה. הרפידות בטוחות לגמרי לשימוש ולמגע עם התינוק. הן רב פעמיות וניתנות לשימוש חוזר ואפילו אינן מצריכות שטיפה לפני ההנקה.

אז בפעם הבאה שאת חושבת לוותר על הפעולה הכה חיונית עבור התינוק, תרשמי לעצמך – Nursicare. זה חשוב עבורך ועבורו.

הנקה רפידות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד