י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מ-Flow(er) ועד GRAVITY: הקולקציות המובילות של ה.שטרן

כל תכשיט בקוקלציית ה.שטרן הוא עולם ומלואו ואי אפשר שלא להתרגש ממגוון הפריטים המוצעים בה

מ-Flow(er)  ועד GRAVITY: הקולקציות המובילות של ה.שטרן
סט טבעת ועגילים יוקרתי צילום: ה.שטרן

זו ההזדמנות שלך להכיר מקרוב את האוצרות של הקולקציות האחרונות: הדגמים הבולטים, קווי העיצוב ומקורות ההשראה - החל מסימפוניה של תופעות טבע ועד מסע קסום במחוזות המזרח הרחוק. הנה הצצה לכמה מהאוספים המוצלחים של מותג התכשיטים האייקוני:

התשוקה לטבע ביצירתיות זוהרת
קולקציית Flow(er) עוצבה בהשראת צורותיו הוורסטיליות של הפרח, שהפך לאייקון בשנות ה-60 וה-70 בעקבות תנועת ה-"Flower Power” שדגלה במחאה לא אלימה וטבעה את הסלוגן הידוע "Peace and love". חבריה "ילדי הפרחים" אימצו את הפרח כסמל לכל דבר והחלו ללבוש בגדים רקומי פרחים בצבעים עזים, לשזור פרחים בשיערם ולחלק פרחים ברחובות. עיטורי הפרחים והצבעים החזקים תורגמו לתכשיטים בגרסה מודרנית, עדכנית ואלגנטית להפליא בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אמנות הצורפות. בקולקציה המרהיבה ניתן למצוא עגילים, טבעות, צמיד ושרשראות בזהב 18 קראט, גוון שמפניה בלעדי מותג.

כל תכשיט בקוקלציה הוא עולם ומלואו ואי אפשר שלא להתרגש ממגוון הפריטים המוצעים בה, חלקם בשיבוץ הרמוני של יהלומי קוניאק וחלקם בגימור מושחר שמוסיף תחשות עומק ותנועה.

הנה כמה פריטים בולטים בנוכחותם שאסור לך לפספס - טבעת בזהב אצילי בשיבוץ יהלומים בגוון קוניאק פנטסטי, עגילי שנדליר ארוכים בשיבוץ יהלומים ובגימור מושחר, המדגיש את יופיים של עלי הכותרת המבריקים, שרשרת מרהיבה בשיבוץ יהלומים שניתנת לענידה בשני אורכים, בעלת תליון מרשים של עלי כותרת א-סימטריים.


תכשיטים בזהב אצילי 18 קראט בהשראת הפרח מקולקציית FLOW(er)

אסתטיקה מרשימה בהשראת טווית חוטי המשי
Silk הינה קולקציה מסעירה ומרתקת נוספת מבית היוצר של ה.שטרן, שכולה חגיגת אמנות, מורכבת ועדינה כאחד.
הקולקציה מציגה תכשיטים עוצמתיים בזהב צהוב ובשיבוץ יהלומים, שעוצבו כמחווה למסורת המזרח העתיקה של טווית חוטי המשי. היצירה האמנותית המסועפת, הפכה לעבודת צורפות יוצאת דופן של מבנים אורגניים אווריריים בעלי נוכחות מהפנטת.
בקולקציה ניתן למצוא מבחר טבעות, שרשראות ועגילים, חלקם נראים כתלויים באוויר בהשראת גופים אורגניים כדוגמת פקעות המשי. עיצובים נוספים קיבלו השראה ממבנה הפגודה האותנטי שמקורו בארצות המזרח הרחוק, ביניהם עגילי חבק א-סימטריים או עגילים נופלים, שרשרת מפל המדמה חוטי זהב נשפכים וצ'וקר אלסטי תלת ממדי – כולם מפרגנים לקווי המתאר הנשיים בתנועתיות וקלילות מרשימה.


שרשרת מפל בזהב צהוב 18 קראט בשיבוץ יהלומים מקולקציית SILK

נפלאות הגלקסיה – כשכוח הכבידה פוגש תכשיטי יוקרה
לאחרונה השיקה ה.שטרן את קולקציית GRAVITY שעוצבה בהשראת כוח הכבידה וגופים שמיימיים כמו קבוצות כוכבים, ירח, מערכת השמש וכוח המשיכה. האוסף הנחשק, כמו רבים נוספים של ה.שטרן, בוחן את כוחות הטבע ומציע 3 ליינים של תכשיטים: האחד בהשראת קבוצת הכוכבים, מציג תכשיטים בשיבוץ מרכזי של אבני קריסטל חבוקות בשיניים המדמות את קרני הכוכב, לצידן יהלומים ופנינים נראים כצפים בשיבוץ א-סימטרי.

ליין בהשראת עריפיליות (ענן בין כוכבי של גז ואבק) מוצג בתכשיטים מסוגננים בעיצוב מוקפד עד הפרט האחרון. שיבוץ יהלומי קוניאק או יהלומים שחורים במרכז התכשיט מבטא את השפעתו של כוח המשיכה שתורגמה בחלק מתכשיטי הקולקצייה ע"י שיבוץ הפוך של היהלומים כאשר "חוד" היהלום מופנה כלפי מעלה ויוצר מראה ויזואלי ייחודי. התוצאה: מסנוורת!

ליין נוסף עוצב בהשראת גופים השמיימיים, בו שובצו פנינים בלב התכשיט, מסביבן שיניים בזהב אצילי המדמות קרני כוכב ומעטרות את הפנינה ויוצרות אפקט זוהר ועוצמתי.


עגילים בזהב אצילי, בשיבוץ פנינים ויהלומי קוניאק 

עוד פרט שכדאי לדעת: לה.שטרן סימן היכר ידוע, בכל תכשיטי המותג מוטבע בחלק הפנימי סמל של 3 כוכבים, המייצג את המילה "שטרן", שפירושה בגרמנית - כוכב.

ה.שטרן מציגה באתר הבית החדש את מגוון הקולקציות והליינים, כולל אפשרות לרכישה אונליין.

גלשו לדף קולקציית עגילים ודף קולקציית טבעות והיכנסו לדף קולקציית תכשיטים לאישה המציג את מגוון התכשיטים.

שטרן תכשיטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד