י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נערכת לחגי הקניות

'אמזון' הורידה את רף הקנייה עבור משלוח חינם לישראל

בחברת הענק נערכים לחגי הקניות שקרבים ומודיעים כי הסירו את רף הקנייה ממנו זוכים למשלוח חינם לישראל, שעמד עד כה על 69 דולרים, ל-49 דולר בלבד

'אמזון' הורידה את רף הקנייה עבור משלוח חינם לישראל
אמזון, אילוסטרציה צילום: Unsplash

חברת 'אמזנון' האמריקאית ענקית המכירות הבינ"ל הודיעה כי היא מורידה את רף הקנייה עבור משלוח חינם לישראל, שעמד עד כה על 69 דולר, ל-49 דולר בלבד - כמו בתקופה של טרום משבר הקורונה.

כך הלקוח הונה את אמזון בכ-300 אלף דולר

בשנת 2020 בעקבות התייקרות מחירי השינוע בעולם עקב משבר הקורונה, ביטלה החברה את המשלוח חינם שהנהיגה כדי להיכנס לשוק הישראלי. לפני כן אמזון הפכה לגורם משפיע בענף הקניות האונליין הישראלי וישראלים אף קנו מאמזון בריטניה וגרמניה ומאתרי אמזון נוספים.

בחודש אוגוסט האחרון חזרה החברה להשקיע בשוק הישראלי והנהיגה שוב משלוח חינם עם רף של 69 דולר, כעת החברה מורידה כאמור את הרף ל-49 דולר בלבד ובכך מקווה להגביר מאוד את היקף המכירות של האתר בישראל.

בחברות השילוח תיארו את הבלגן ששורר בנתב"ג בחודש האחרון ומזהירים מפני הבאות: "אנחנו חודש לפני חגי הקניות: שופינג איי אל, יום הרווקים הסיני, בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי ואם צוואר הבקבוק במסופי המטענים בנתב"ג לא ייפתר, עלולה להיות פה בעיה רצינית בעוד חודש וחצי, כשהחבילות יתחילו לזרום לארץ בהמוניהן".

אמזון משלוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד