י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סנו מציגה: 'ספוג הפלא נירוסטה' - הפתרון המבריק לסירים שלך!

את הכתמים החומים-שחורים על דפנות ותחתיות הסירים והמחבתות מהנירוסטה כולם מכירים, אם חשבתם שלא נותר לכם אלא לשפשף, תחשבו שוב כי הפתרון הפשוט והאידיאלי כבר כאן!

סנו מציגה: 'ספוג הפלא נירוסטה' - הפתרון המבריק לסירים שלך!
ספוג של סנו צילום: יח"צ

לבישול בבית יש אינסוף יתרונות, אבל יש לו גם חיסרון גדול ועיקש - הכתמים החומים-שחורים שנוצרים משומן שרוף על דפנות ותחתיות הסירים. אין מי שלא מכיר אותם, יש מי שלומד לחיות איתם ויש מי שלא מפסיק להיאבק נגדם, אבל הם שם. לרובנו הם מאוד מפריעים, אבל הם דורשים כל כך הרבה אנרגיה שרובנו פשוט לומדים לחיות איתם כי "זה לא מלוכלך". אם תהיתם איך יכול להיות שכבר תשפ"ב ועדיין אין פתרון פשוט, זה כי לא שמעתם עדיין על ספוג הפלא נירוסטה של סנו שמאפשר ניקוי של הכתמים העקשניים ביותר בקלות ובעזרת מים וסבון לשטיפת כלים בלבד.

גם אם התרגלנו לנוכחותם של הכתמים, אין סיבה לא לשנות את הסטטוס קוו. "סנו סושי - ספוג הפלא נירוסטה" מאפשר להחזיר לסירים ולמחבתות מנירוסטה מראה חדש ומבריק בקלות ובעזרת מים וסבון כלים בלבד. הספוג, שנמכר באריזות של שלוש יחידות (בגודל 10X12 ס"מ) וניתן לשימוש רב פעמי, בעל שני צדדים בעלי מרקם מיוחד שתוכנן להסרת לכלוך ושומן שרוף בקלות ובמהירות ולניקוי והברקת סירים וכלים מנירוסטה. כל מה שצריך הוא מים וסבון, שפשוף קל באזור הכתם והסיר שוב נקי ומבריק כחדש.

סנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד