י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"בגלל ההסתה של לפיד"

יו"ר הכנסת מנסה להרגיע; בן גביר הגיש תלונה במשטרה

לאחר התקרית בה חבר הכנסת עודה דחף בברוטליות את ח"כ בן גביר כשניסה לחסום את כניסתו לחדר של האסיר הביטחוני בבית החלים, מהיר בן גביר להגיש תלונה לתחנת המשטרה | יו"ר הכנסת מנסה להרגיע את הרוחות וקורא לאופוזיציה לאפשר הקמתה של ועדת אתיקה

יו"ר הכנסת מנסה להרגיע; בן גביר הגיש תלונה במשטרה
איתמר בן גביר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר התקרית האלימה שנרשמה היום (שלישי) בין חברי הכנסת איימן עודה לאיתמר בן גביר, כשעודה תועד דוחף את הח"כ הימני, יו"ר הכנסת מיקי לוי מנסה להרגיע את הרוחות וקורא להקמת ועדת האתיקה, בעקבות התקרית, ח"כ בן גביר מיהר להגיש תלונה במשטרה על תקיפה נגד ח"כ עודה והוא מאשים דווקא את יאיר לפיד שהסית נגדו אמש בנאומו במליאה.

חבר הכנסת איתמר בן גביר מיהר ביציאתו מבית החולים קפלן לתחנת המשטרה והגיש תלונה נגד חבר הכנסת איימן עודה שתקף אותו פיזית ודחף אותו בעת שניסה להיכנס לחדרו של האסיר הביטחוני שאושפז שם.

"עודה עשה מעשה פלילי וחמור. לח"כ אין חסינות לתקוף ח"כ אחר. כולנו ראינו את התמונות המדהימות של איימן עודה מנסה לתקוף אותי. אמנם לא נשארתי חייב, אבל זה מצביע בדיוק על ההתנהלות ועל הלך הרוח בקרב חברי הכנסת מהמשותפת ומרע"מ, הם מרגישים שהם בעלי הבית", אמר בן גביר שציין כי תקיפת עודה הגיעה לאחר הדברים "המסיתים" של יאיר לפיד במליאה.

חבר הכנסת איימן עודה התגאה במעשה וצייץ בחשבון הטוויטר שלו תמונה מהתקרית: "הטרוריסט המורשע בן גביר ניסה לפגוע במטופל. חסמתי אותו. הכהניזם לא יעבור:.

בנתיים, יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי מנסה להרגיע את הרוחות וקורא לאופוזיציה לאפשר את הקמת ועדת האתיקה. "אני מגנה בתוקף את האלימות שבה נקט היום ח"כ איימן עודה בבית החולים קפלן כלפי ח"כ בן גביר. הרמת יד של ח"כ על ח"כ אחר היא חצייה של כל הקווים האדומים. הזהרתי לכל אורך הדרך שאם האופוזיציה לא תאפשר את הקמת ועדת האתיקה אנחנו נדרדר מאלימות מילולית לאלימות פיזית כפי שראינו היום", מסר.

היושב ראש קרא לחברי האופוזיציה להתעשת ולאפשר את הקמת ועדת האתיקה "כדי שכנסת ישראל תוכל לתפקד באופן ראוי וממלכתי וניתן יהיה לנקוט בסנקציות כנגד מי שמתנהג באופן שלא יאה לחבר בכנסת ישראל".

 

איתמר בן גביר איימן עודה מיקי לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד