י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בשידור חי

השדר תקף את ח"כ שירלי פינטו ועורר סערה

שדרן רדיו גלי ישראל תקף את חברת הכנסת שירלי פינטו מ"ימינה", בתגובה לציוץ בו כתבה כי נתניהו היה מסית וגם כעת מסית: "טיפשה, סתומה, גנבת קולות" | שרת הפנים איילת שקד ושר החוץ יאיר לפיד גינו את הדברים | גלי ישראל: "מקרה זה יטופל מול המגיש"

השדר תקף את ח"כ שירלי פינטו ועורר סערה
אולפן רדיו גלי ישראל צילום: מתוך פייסבוק

הסערה סביב הציוץ של חברת הכנסת שירלי פינטו, הח"כית החירשת הראשונה, ממשיך לעורר סערה. שדרן תחנת הרדיו 'גלי ישראל' יוסי בן עטר תקף בחריפות את הח"כית, ואמר כי "טוב שהיא חירשת".

בן עטר אמר בתגובה לדבריה של פינטו, בהם אמרה כי נתניהו הסית לפני רצח רבין והסית גם אמש, כי טוב שהיא חירשת. "טיפשה, סתומה, גנבת קולות. הצביעו לך. את יודעת מה? טוב שאת חירשת, אמיתי. טוב שאת חירשת ואנחנו לא שומעים את הקול בטח הצרצרי שלך. טוב שאת לא יודעת לדבר", תקף.

שר החוץ יאיר לפיד מיהר לגנות את הדברים: "ההתקפה הזו על שירלי פינטו היא התקפה על כל אדם עם מוגבלויות במדינת ישראל. מחזק את חברתנו שירלי, גאים בה, גאים שהיא חברה בכנסת ישראל".

גם שרת הפנים איילת שקד גינתה: "‏אמירה לא יהודית, לא מוסרית ולא אנושית. רוב האנשים שטינפו פה בפיד, לא התמודדו עם עשירית ממה ששירלי התמודדה איתו בחיים, ובגאון. יוסי בן עטר - תתבייש!".

מרדיו גלי ישראל נמסר בתגובה: ‏"רדיו גלי ישראל אינו מוכן לקבל אמירות מהסוג המדובר ומתנצל בפני ח"כ פינטו ובפני כל מי שנפגע. יש לציין כי המגיש התנצל על דבריו זמן קצר לאחר שנאמרו. מקרה זה יטופל מול המגיש", לשון התגובה.

שירלי פינטו גלי ישראל בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד