ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"אשוב בקרוב מאוד"

נחשף: המסר האישי ששיגר הנשיא פוטין לנתניהו

נתניהו נועד עם שגריר רוסיה מספר ימים לאחר סיום תפקידו כראש ממשלה וקיבל איגרת אישית מנשיא רוסיה, בה הוא מודה לו על שת"פ ביניהם. נתניהו החזיר מסר לפוטין: "אשוב בקרוב"

נחשף: המסר האישי ששיגר הנשיא פוטין לנתניהו
נתניהו ופוטין, הבוקר צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

כמה ימים לאחר שראש האופוזיציה נתניהו סיים את תפקידו כראש ממשלה, הוא נועד לפגישה עם שגריר רוסיה בישראל אנטולי ויקטורוב שהעביר לו מסר מיוחד באמצעות איגרת אישית מנשיא רוסיה ולדימיר פוטין, כך מפרסם ברק רביד ב'וואלה'.

לפי הדיווח, השגריר הרוסי נשלח על ידי לא אחר מהנשיא ולדימיר פוטין כדי להעביר לנתניהו איגרת אישית. פוטין כתב לנתניהו מילות פרידה אישיות על רקע עבודתם המשותפת במשך יותר מעשור.

בכיר ישראלי ודיפלומט אירופי שמעורים בפרטי הפגישה, סיפרו לרביד כי נתניהו קרא את המכתב וביקש מהשגריר הרוסי להעביר מסר בחזרה לקרמלין: "תגיד לנשיא פוטין שאני אשוב ללשכת ראש הממשלה בקרוב מאוד".

למרות היחסים הקרובים עם נתניהו, נשיא רוסיה לא התמהמה ומיהר לברך את נפתלי בנט עם מינויו לראש הממשלה. העיתונאי ברק רביד מסביר כי האינטרסים הרוסים באזור נותרו זהים גם אחרי חילופי השלטון בישראל והצורך בתיאום בין שני הצבאות בסוריה נותר קריטי, ללא קשר לזהותו של מי שיושב במשרד ראש הממשלה בירושלים.

ביום שישי הקרוב צפוי ראש הממשלה בנט להמריא לביקור ראשון במוסקבה, שם יוועד לפגישה עם נשיא המעצמה הגדולה באירופה וידון עמו בנושאים הבוערים ולמען האינטרסים המשותפים.

ולדימיר פוטין רוסיה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד