י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בשמחה הכפולה בקרית הבעש"ט

האדמו"ר מצאנז העניק את ברכתו לראש העיר פתח תקווה

בשמחת השבע ברכות לנכד האדמו"ר מצאנז שנישא לנכדת המרא דאתרא בפתח תקווה ורבה של קהילת הבעש"ט, ובנוכחות רבני הקהילות ומאות מתושבי העיר, השתתף ראש העיר רמי גרינברג והרבי הודה לו על פעילותו הרבה לקהילת הבעש"ט הכלל חסידית בעיר. צפו בתיעוד

האדמו"ר מצאנז העניק את ברכתו לראש העיר פתח תקווה
שבע ברכות בחצר צאנז בפתח תקווה צילום: דוד צוברי

אמש התקיימה בפתח תקווה שמחת השבע ברכות המרכזית לנכד האדמו"ר מצאנז, בן לבנו הרה"צ ר' יוסף משה דוב הלברשטאם, ראש ישיבת צאנז ורב אב"ד קהילות צאנז בארה"ב, שנישא עם נכדת המרא דאתרא של קהילת הבעש"ט בפתח תקווה, הרה"צ ר' אפרים פישל מוטצען, המרא דאתרא של שכונת גני הדר בעיר, חתנו של האדמו"ר מצאנז זצ"ל בעל ה'שפע חיים'.

בשמחה שהתקיימה בבית המדרש המרכזי של קהילת הבעש"ט בנוכחות מאות מתושבי העיר, השתתפו רבנים מכל הקהילות והחוגים בעיר, כשגם ראש העיר פתח תקוה רמי גרינברג הוזמן להשתתף בשמחה והתברך בה ע"י האדמו"ר שלחץ את ידו בחום מיד עם כניסתו לאירוע.

בעיצומה של שמחת השבע ברכות כיבד האדמו"ר מצאנז את אחד מנכבדי הקהילה הרב אפרים רייך לשאת דברים בשמו ובשם הקהילה בפתח תקווה. הרב רייך פתח את דבריו כשציין את השמחה הכפולה שחוגגת הקהילה עם האדמו"ר כשבמהלך השבע ברכות התקיים גם סיום מסכת של אברכי הקהילה על מסכת ביצה.

לאחר מכן אמר הרב רייך בשם האדמו"ר מצאנז, כי "כשיש ראש עיר כמו רמי גרינברג שמלא וגדוש ביראת שמים ואהבת התורה ולומדיה, רואים שהכל נראה אחרת. וזה בא לידי ביטוי בסיוע ובעזרה לכל הציבור החרדי מכלל הקהילות בעיר, באופן שקשה לפרט מרוב טוב שראש העיר משפיע על כולם".

הרב רייך הוסיף ש"קשה למנות את מספר הפעמים שראש העיר נכח בעצמו בסיורי עבודה במוסדות הקהילה רק בשנה האחרונה", והוסיף כי "כך היה בכל השנים האחרונות מאז כניסתו לתפקיד".

בסיום ניגש ראש העיר אל האדמו"ר מצאנז כדי ללחוץ את ידו, האדמו"ר בירכו בלבביות ש"יאריך ימים על ממלכתו ושיזכה תמיד להיות מהנותנים ולמלא בכך את שאיפתו לסייע לתושבי העיר פתח תקווה עוד ימים ושנים ארוכים".

חסידות צאנז רמי גרינברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד