י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
קרב צמוד

"ניצחנו את ישראל" • ראש הממשלה גאה בשיעור החיסונים

ראש ממשלת אוסטרליה, סקוט מוריסון מתגאה בשיעור המתחסנים במדינתו, ומציין כי הוא גאה בכך שמדינתו ניצחה את ישראל מבחינת אחוז מתחסנים

"ניצחנו את ישראל" • ראש הממשלה גאה בשיעור החיסונים
סקוט מוריסון צילום: מתוך הפייסבוק שלו

ראש ממשלת אוסטרליה, סקוט מוריסון גאה בכך שאזרחי מדינתו עלו על ישראל במספר המתחסנים במנת החיסון הראשונה מפני נגיף הקורונה. "אוסטרליה עקפה את ישראל בחיסון ראשון נגד קורונה, לאחר שכבר עקפה את ארה"ב וגרמניה, ואנחנו ממשיכים לעלות על הלוח", כתב מוריסון בפייסבוק. על פי מוריסון, 70.63% מהאוסטרלים קיבלו לפחות חיסון אחד, לעומת 70.56% מהישראלים.

עוד כתב מוריסון: "ההגבלות הוקלו עוד יותר באוסטרליה, מדינת ויקטוריה מסיימת את הסגר ביום חמישי הקרוב. הקיץ באוסטרליה נראה טוב כשאנחנו מתקדמים הלאה לקראת פתיחה בטוחה מחדש ומחזירים את החיים לאוסטרלים, יותר מ-68% מכלל האוסטרלים בגילאי 16פלוס מחוסנים כעת במלואם, לעומת 55% לפני קצת יותר משבועיים, אנחנו רחוקים רק קצת יותר מ-2.4 מיליון מתחסנים מהיעד של 80% שלנו בתוכנית הלאומית".

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' בשבוע שעבר, הרשויות באוסטרליה התירו לחזור ולקיים מניינים בבתי כנסת, עד לפני כשבוע כמעט ולא התקיימו תפילות, רק במקומות בודדים. הקהילות היהודיות נשמו לרווחה, לאחר שכעת רשמית מותר לפתוח את בתי הכנסת, לפי כללי ריחוק חברתי, ורק למחוסנים בחיסון שני.

ההגבלות שעדיין קיימות והרשויות מתכוונות לאכוף אותן בתקיפות; הצגת תו ירוק בתוקף, חובה להיות מחוסן בשתי מנות חיסון. בשבת מביאים את התו מודפס, לסרוק את הקוד בכל כניסה לבית הכנסת. חובת עטיית מסכות מגיל 12 ומעלה, שני מטרים ריחוק חברתי בין מתפלל אחד לרעהו, וכן אסור לשיר בבית הכנסת.

חיסונים ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד