י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אני מכה על חטא"

נחשפו הקלטות מסיעת הליכוד: הביקורת על נתניהו וההתנצלות

בהקלטות מתוך סיעת הליכוד אמש מופנית ביקורת כלפי חברי הכנסת של המפלגה שטסים לחו"ל ונעדרים מהמשכן באמצעות קיזוזים ואף נשקלת האפשרות להטיל סנקציות. ביקורת הופנתה כלפי נתניהו, שהתנצל: "אני מכה על חטא"

נחשפו הקלטות מסיעת הליכוד: הביקורת על נתניהו וההתנצלות
בנימין נתניהו צילום: David Cohen/Flash90

קשה לזכור שרק לפני כמה חודשים, עם הקמת ממשלת בנט-לפיד, האופוזיציה מיררה את חייה של הקואליציה עם פיליבסטרים עד אור הבוקר והתייצבות מלאה בספסלים האחוריים של המליאה. הפרשנים מסבירים כי תחילה חשבו באופוזיציה כי הממשלה לא תחזיק מעמד, אך כשהבינו כי הממשלה שהוקמה תחזיק מעמד יותר משהיה נדמה, נסוגו חברי האופוזיציה מהלחץ שהפעילו על הקואליציה.

בליכוד מתברר, יש מי שזועמים על הרפיון בקרב חברי המפלגה שרבים מהם מתקזזים עם אנשי הקואליציה. הכתבת דפנה ליאל מפרסמת הערב ב'ערוץ 12' הקלטה מתוך ישיבת סיעת הליכוד אמש (שני) בה נשמעים החברים משוחחים על "ההברזות" לחו"ל של חברי כנסת, כמו צחי הגנבי ויואב גלנט ששוהים כעת בצרפת, אך ביקורת הופנתה גם כלפי נתניהו, שהתנצל.

חיים כץ: "אנחנו לא צריכים להתקזז, גם כשאנחנו הולכים אנחנו לא צריכים לשחרר אף אחד מהם. אין דבר כזה, זה שאנחנו מתקזזים איתם זה בדיחה. זה לא רציני. זה נושא אחד. ב. נסיעות לחו"ל – אף אחד לא נוסע לחו"ל. אם הם ייסעו הם צריכים פה קיזוז. יריב לוין, אתה כקודקוד לא נותן פה עדכון בכלל. חוסר אינפורמציה זה אחד המובילים לטרגדיה".

יריב לוין: "אני לא מסתיר מידע, זה לא שאני יודע כל מיני דברים ולא מביא אותם פה לשולחן..."

חיים כץ: "המטרה שלנו משותפת, אנחנו רוצים לנצח את המשחק"

יריב לוין: "אבל יש לכם את כל האינפורמציה שיש לי... חיים, איך לי יש אינפורמציה שאתה לא יודע אותה?"

הביקורת הופנתה כאמור גם כלפי ראש האופוזיציה ויו"ר המפלגה נתניהו, שבעצמו נעדר מהמליאה בהצבעה על חוק הקנאביס ועורר ביקורת פנימית. 

בנימין נתניהו: "אני מכה על חטא על השבוע שעבר. היה כאן מן מצב לא ברור... קודם כול בואו נהיה כאן. אתם רוצים לנסוע לחו"ל, אין בעיה יום חמישי עד יום ראשון אפשר לנסוע... טוסו ביום שישי תחזרו ביום... לקפריסין. מה שהיה בשבוע שעבר, נמחק את זה ונלך..."

דוד ביטן: "מה למחוק? אי אפשר למחוק. הם צריכים לקבל סנקציה. אם לא, אני מצביע מה שאני רוצה – אני מודיע לך".

דוד ביטן: "הם יקבלו סנקציה... אין דבר כזה. הם עושים מה שהם רוצים בשביל 4 קולות בפריימריז? ואנחנו העם שעובד? שואבי אבק וחוטבי עצים?"

 

בנימין נתניהו הליכוד דוד ביטן חיים כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד