ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
האקדמיה לתורה

כתובות נאצה רוססו על שני מוסדות לימוד בדנבר

שני מוסדות לימוד בדנבר הושחתו בכתובות נאצה אנטישמיות | המשטרה חוקרת את הקשר בין האירועים ומבקשת להביא את האחראים לדין

כתובות נאצה רוססו על שני מוסדות לימוד בדנבר
תלמידים באקדמיה לתורה צילום: ה'אקדמיה לתורה' בדנבר

המשטרה בדנבר חוקרת ונדליזם וכתובות נאצה שרוססו ב'אקדמיה לתורה' בדנבר וכתובות אנטישמיות גזעניות שרוססו בתיכון על שם ג'ורג' וושינגטון. נכון לעכשיו, המשטרה לא מאמינה ששני האירועים קשורים זה לזה. מוסדות הלימוד נמצאים במרחק של קילומטר זה מזה. על פי ההערכות, שני האירועים התרחשו בסוף השבוע.

לאחר שהכתובות התגלו, דאגו בבית הספר למחוק את הכיתוב, גורמים רשמיים אמרו שהמקום היה עם צלבי קרס ברחבי הקמפוס. ההשחתה בתיכון אירעה במוצאי שבת, אמרו מנהלי בית הספר.

גם 'האקדמיה לתורה' של דנבר הושחתה ביום ראשון בערב. מהמשטרה נמסר כי חשוד או חשודים יידו אבנים דרך חלונות המבנה ופגעו בארון חשמל. שני האירועים נחקרים על ידי צוות מיוחד כך מסרה המשטרה.

"אני לא יודעת למה אנשים לא יכולים לקבל אותנו", אמרה אביגיל בויד, בוגרת תיכון ג'ורג' וושינגטון לתקשורת המקומית. "אני לא ממש מבינה למה אנשים לא מבינים שזו רק תרבות, זה משהו שאנחנו מאמינים בו. זה בדיוק כמו להיות נוצרי או משהו כזה".

ארגון נגד השמצה ADL התייחס לסטטיסטיקה פדרלית, כי פשעי השנאה עלו ב-34% בקולורדו משנת 2019 עד 2020. הליגה אמרה כי פשעים גזעניים מובילים את הרשימה, ואחריהם פשעים המכוונים לזהות ולאחר מכן לדת. ברחבי ארה"ב, למעלה מ-60% מכלל פשעי השנאה המבוססים על דת הם נגד יהודים". מהמשטרה נמסר כי החוקרים בודקים, האם הפשעים קשורים.

פשע שנאה כתובות נאצה כתובות גרפיטי אקדמיה לתורה דנבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד