כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

קרית יואל בהלם: ניסיון חטיפה אלים של בן ישיבה

בן ישיבה ניסה לעצור טרמפ בקרית יואל שבמונרו • 2 אלמונים ברכב לבן עצרו והכניסו אותו בכח לרכבם • הצעיר נאבק והצליח להימלט • חיפושים נרחבים אחר הרכב

קרית יואל בהלם: ניסיון חטיפה אלים של בן ישיבה

חרדה בקרית יואל בשל ניסיון חטיפה של בן ישיבה.

בן הישיבה ניסה לעצור טרמפ לכיוון בית המדרש הגדול בעיר. ברחוב ניקלשבורג פינת מאונטן.

רכב בצבע לבן עצר לידו ושני זרים שישבו בתוכו לפתו את הצעיר והכניסו אותו לרכב בכח.

משה לייב וויטריאל, מפקד כח הבטחון הציבורי בעיר מתאר את שאירע: "נהג הרכב עצר לטרמיפסט. דלת הרכב נפתחה ושני צעירים תפסו את הבחור וגררו אותו פנימה אל הרכב.

"הרכב החל בדהירה מטורפת אל מחוץ לעיר. בינתיים שלפו החוטפים מספריים, לפתו את ידיו בכח, קצצו לו את פאותיו, רוקנו את כיסיו מכל חפציו ושדדו אותו.

"הצעיר נאבק בחוטפיו, הצליח לפתוח את הדלת, לקפוץ החוצה ולהימלט על נפשו.

"כאשר הגיע לחנות הראשונה שהזדמנה בדרכו, והתקשר לחברת השומרים של קרית יואל שהוזנקו אל השטח. נערכו חיפושים נרחבים אך ללא הצלחה.

הצעיר הגיע עם אביו לתחנת המשטרה הקרובה, הגיש תלונה במשטרה ודיווח להם על מה שארע. המשטרה פתחה במצוד בניסיון לאתר את החוטפים. בתקווה כי יצליחו להניח עליהם את ידיהם עליהם.

משה לייב וויטריאל, מדגיש, כי לאור מקרי התקיפה הרבים שהחלו למעשה כבר לפני שנתיים וחצי, אז גם ארע ניסיון חטיפה דומה, החלו לפזר מצלמות אבטחה בכל רחבי העיר, אך פריסתן טרם הושלמה.

"חשוב שהציבור יהיה ערני ודרוך וידווח לנו על כל מקרה שבו נצפה רכב חשוד", מבקש ויטריאול.

תוך כך: במוצאי השבת האחרון, אברך ירד באמצע הלילה להוציא את האשפה בעיר. רכב עצר לידו וביקש ממנו הכוונה לחנות גדולה בסביבה, כאשר האברך התקרב לרכב קפץ משם צעיר שגנב את כיפתו והיכה אותו.

האברך הצליח לברוח ורשם את מספר הרכב. למחרת התלונן האברך במשטרה והם עצרו את בעל הרכב שטען שבנו גנב ממנו את הרכב. בשעות אחרי הצהריים הגיע האב עם בנו לתחנת המשטרה והחזיר את הכיפה.
קרית יואל חטיפה צעיר משטרה חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד