י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בעלון השבועי

כהנא דורש גינוי: הרבנים שטרן וסתיו כונו "רפורמים"

בעלון "השיעור השבועי", שנערך על ידי רב העיר נשר הרב יצחק לוי, כונו בשבוע שעבר הרבנים אריה שטרן ודוד סתיו כ"רפורמים" | שר הדתות שיגר מכתב לרבנים הראשיים, ודרש שיגנו: "לא יתכן כי יפורסמו דברים קשים וחמורים"

כהנא דורש גינוי: הרבנים שטרן וסתיו כונו "רפורמים"
השר כהנא בדיון על רפורמת הכשרות צילום: דני שם טוב. דוברות הכנסת

"ביזוי כבוד תלמידי חכמים": שר הדתות מתן כהנא שלח היום (רביעי) מכתב לרבנים הראשיים ולרבנות הראשית, בו ביקש שיגנו את כינוי הרב אריה שטרן והרב דוד סתיו כ"רפורמים".

בעלון "השיעור השבועי" שיצא לאור בשבת שעברה ונערך על ידי רב העיר נשר הרב יצחק לוי, תקפו את השר כהנא לאור הרפורמות בענייני דת-ומדינה וכינו את הרבנים שטרן וסתיו "רפורמים".

בעלון ציינו את הרצון להביא לירושלים רבנים רפורמיים, ובהערות ציינו את שמות הרבנים. "לדיל שנעשה בתשע"ג עם ד. סתיו בתמיכת ליברמן ובנט. וכן לדיל שנעשה בתשע"ה עם הרב שטרן בתמיכת מר בנט והושיבו על כסא הגרצ"פ פראנק זצ"ל – רב שכתב שאין צריך שגר יקבל את כל המצווות", כך נכתב.

כהנא פנה לרבנים הראשיים, הראשל"צ הרב יצחק יוסף והרב דוד לאו, ולרבנות הראשית וביקש שיגנו את הדברים: "אבקש למחות ולכאוב על ביזוי כבוד תלמידי חכמים".

"אני פונה לכת"ר לגנות את הדברים בפה מלא ולצאת בקריאה ברורה לשמור על כבודם של תלמידי חכמים. לא יתכן כי יפורסמו דברים קשים וחמורים מעין אלה על רבנים ותלמידי חכמים בישראל כלאחר יד", כך כתב.

מתן כהנא רבנים ראשיים הרב דוד סתיו הרב אריה שטרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד