כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

ליאור שפירא: קידום אתרים למתקדמים

אחרי שנים של התלבטויות, סיעורי מוחות, פחדים וחששות החלטתם לעשות את הצעד ולפתוח את העסק שתמיד חלמתם עליו. המכירות נכנסות והאתר פעיל, אבל משהו לא יושב לכם מספיק טוב. הכל מתקדם בקצב איטי מידי. מה שחסר לכם זה ללמוד כיצד לקדם את האתר שלכם בגוגל, או להשאיר למקצוענים את המשימה. נעים מאוד, אני ליאור שפירא ואני יודעת כל מה שצריך (ועוד) על קידום אתרים, כזה שמצליח הכוונה. באמתחתי וותק וניסיון, היכרות מעולה עם האלגוריתם של גוגל ומה שהוא דורש מכם ומהאתר שלכם ובעיקר, ידע שיכול לעזור גם לכם להגיע רחוק!

ליאור שפירא: קידום אתרים למתקדמים
קידום אורגני צילום: פיקסביי

כיצד תוכל ליאור שפירא לסייע גם לך?

נשאלת השאלה, למה לך בכלל להשקיע בקידום אורגני בגוגל? הנה כמה מהסיבות שאני, ליאור שפירא אספתי לאורך הזמן:

  • הקידום האורגני עובד בשבילך – כולנו נעדיף שהכסף שלנו יעבוד עבורנו ולא להפך, וזה בדיוק היתרון הגדול ביותר של הקידום האורגני. הוא אינו ישן לעולם ואין לו שעות פתיחה וסגירה, ותמיד יציג אתכם ברשימת התוצאות של גוגל בפני אנשים שמחפשים את השירות ו\או המוצר שאתם מציעים. כך, יוכלו בקלות להגיע לאתר שלך, להשאיר פרטים ואף לבצע הזמנה.
  • חשיפה ללא הגבלה – עליך להבין שכל מדיה דיגיטלית המיועדת לפרסום, גם מחייבת בתשלום על כל קליק או כמות חשיפות מסוימת. לעומת זאת, קידום אורגני גובה תשלום עבור השירות בלבד. המשמעות היא שמעבר להיותו קבוע וידוע מראש, הוא אינו תלוי במספר הגולשים שנחשפים לאתר שלך או מקליקים כדי להכנס אליו. כשהתשלום ידוע מראש ונשאר קבוע, קל להישאר רגוע יותר ולעקוב באופן יעיל יותר אחר ההוצאות.
  • אתר בעל ערך – כשגוגל מזהה אתר שמשקיע בקידום האורגני; באמצעות תכנים איכותיים ומקוריים, התחשבות באלמנטים שונים באלגוריתם שמסייעים לאתרים להתקדם ועוד, הוא יעזור לאותו אתר להגיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש. יש להשקיע באתר בעל ערך מוסף, והתוצאות יגיעו במהרה
  • גולשים איכותיים – הקידום האורגני מביא לאתרים תנועה איכותית של גולשים שמוכנים לבצע רכישה וליצור הכנסות עבור בעל העסק. כדי להשיג את המטרה חשוב מאוד לוודא שמילות המפתח והביטויים שמקדמים הם נכונים לאתר ולגולש, אך באופן די גורף נכון לחשוב שיש קשר ישיר בין הביטוי שאדם מקליד במנוע החיפוש ובין הרצון שלו לבצע רכישה של המוצר ו\או השירות המדוברים. למשל, אם אדם מחפש את האתר שלי ולא יודע מה הכתובת, מילות החיפוש ליאור שפירא יובילו אותו ישירות אליי.

 

השקיעו באסטרטגיות ופיתוח, את הקידום האורגני תשאירו לי

 

בעלי עסקים, עסוקים עד מעל לראש באין סוף משימות שמטרתן לפתח ולהרחיב את העסק. אם יש אפשרות להוריד כמה מהן ולהשאיר אותן למקצוענית, מדוע לא לעשות זאת? אני מזמינה גם אותך להצטרף אליי למסע בו נלמד יחד את העסק שלך מכל הכיוונים; השוק, המתחרים, הקהל ועוד, כשבסופו נביא אותך למקום הטוב ביותר מבחינת קידום אורגני. עם המומחיות שלי, ליאור שפירא ועם שיתוף הפעולה שלך והאמון שלך בי, נגרום לזה לקרות!

קידום אתרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד