י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מהומה במליאה

רה"מ נפתלי בנט הצביע נגד החרדים; הח"כים צעקו לו "לך"

בעקבות הצבעתו של ראש הממשלה בנט נגד החוק שקובע ייצוג הולם בתעסוקה לחרדים, באופוזיציה זעמו וטענו כי בנט הפר בהצבעתו קיזוז | הח"כים צעקו לבנט "לך" | צפו

רה"מ נפתלי בנט הצביע נגד החרדים; הח"כים צעקו לו "לך"
נפתלי בנט במליאה צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

מהומה במליאת הכנסת לאחר שחבר הכנסת משה גפני העלה הצעת חוק להרחבת הייצוג ההולם למגזר החרדי. באופוזיציה טוענים כי ראש הממשלה שהצביע נגד החוק, הפר קיזוז, ובמליאה התעוררה מהומה.

מדובר בהצעת חוק הקובעת שבכל חברה ממשלתית ייועדו משרות למגזר החרדי, בהתאם לחלקם היחסי בכלל האוכלוסייה. עוד מוצע לקבוע, שבכל רשות מקומית, לרבות חברות עירוניות, ייועדו משרות לבני המגזר החרדי בהתאם ליחסם של בני המגזר החרדי מכלל תושבי הרשות המקומית.

בעבר אושרה הצעת החוק בקריאה טרומית גם בתמיכת האופוזיציה דאה אך היום החליטו חברי הכנסת הקואליציה להתנגד ליוזמה, ובכך עוררו מהומה במליאת הכנסת.

ראש הממשלה נפתלי בנט שהיה מקוזז עם חברת הכנסת עיידה תומא סולימאן, הגיע למליאה והצביע נגד, לטענת חברי כנסת באופוזיציה בנט הפר בכך את הקיזוז. בלשכתו של בנט טענו כי הקיזוז לא חל על החוק של גפני.

לאחר הצבעתו של ראש הממשלה נפתלי בנט נגד היוזמה, התחילו לצעוק לעברו קריאות. רה"מ קם מכיסאו ונטש את המליאה כשברקע קריאות מהאופוזיציה "לך".

נפתלי בנט מליאת הכנסת קיזוז משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד