ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"אביך נשכב על שטיחי הוועדה"

ישראל פרוש שיבח את רה"מ בנט; ח"כ אוריאל בוסו יוצא במתקפה

חבר הכנסת אוריאל בוסו (ש"ס) תוקף בחריפות את ישראל פרוש על דברים שאמר בשבח התנהלות הקורונה של ראש הממשלה בנט. "בוחר להלל ולקלס את ממשלתו של בנט בעוד אביך נשכב על שטיחי ועדת חוקה" 

ישראל פרוש שיבח את רה"מ בנט; ח"כ אוריאל בוסו יוצא במתקפה
בוסו ופרוש צילום: באדיבות המצלם

הפרגון של ראש עיריית אלעד שרוליק פרוש לראש הממשלה נפתלי בנט על התנהלותו בקורונה מעוררת סערה, חבר הכנסת אוריאל בוסו משיב לו במתקפה על כך שהוא "מהלל ומקלס" את בנט בזמן שאביו נלחם נגדו בכנסת.

"רק לפני מספר ימים הצהיר בנט בוועידת הג'רוזלם פוסט על שאיפתו להגבלת כוחם של החרדים", הזכיר בוסו, כשהוא פונה לראש העיר אלעד, "ישראל פורוש - אתה אחד מהם".

על דבריו בוועידת מרכז השלטון המקומי אומר בוסו: "בדבריך היום אתה מעניק לאותו בנט פרס על ממשלה דורסנית שפוגעת בכל סממן יהודי". עוד הוסיף, "כשאתה בוחר להלל ולקלס את ממשלתו של בנט בעוד אביך נשכב על שטיחי ועדת חוקה מתוך צו השעה".

בוסו מוסיף ותוקף את ראש העיר פרוש: "כשאתה אומר 'זו ממשלה טובה לחרדים, כי לא היו סגרים' היכן האחריות שלך כאיש ציבור?", תוהה בוסו ותוקף, "תסתכל לתושבי אלעד בעיניים למשפחות שילדיהם בבית בגלל גזירות ליברמן, ותגיד להם מה טוב להם באמת".

כזכור, בכנס היום הפתיע ואמר ישראל פרשו ראש עיריית אלעד, "אני אומר לך בנט טוב יותר היה בחגים למגזר (החרדי א.ק.), נתן להם להתפלל, נתן להם לטוס", בהתייחסו למדיניות של בנט שלא להטיל סגרים. זאת על פני הממשלה הקודמת בראשות בנימין נתניהו שהטילה שלושה סגרים. צריך לציין כי בתקופת הסגרים הראשונה לא היו חיסונים נגד הקורונה וכיום כן, דבר שהיה מכריע בהחלטת הממשלה לא להטיל סגר נוסף בגל הרביעי.

ישראל פרוש אוריאל בוסו ממשלת השינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד