ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תחת אבטחה כבדה

לאחר המהומות: הח"כים הגיעו לשער שכם

אחרי ההתפרעויות אמש בשער שכם, חברי הכנסת מסיעת 'הציונות הדתית' הגיעו לשער שכם שבמזרח ירושלים כדי לבחון את ההיערכות המשטרה במקום - תחת אבטחה כבדה של המשטרה | סמוטריץ': "הריבונות בירושלים לא יכולה להיות שבויה בידיו של מנסור עבאס"

לאחר המהומות: הח"כים הגיעו לשער שכם
הח"כים בשער שכם צילום: באדיבות המצלם

"התרפסות של בנט": חברי סיעת 'הציונות הדתית' הגיעו אחר הצהריים (רביעי) לשער שכם במזרח ירושלים, לאחר המהומות שהיו שם אתמול.

חברי הכנסת של הסיעה הימנית-דתית סיירו במקום כדי, לטענתם, לבחון את ההיערכות המשטרתית והביטחונית במקום. כוחות משטרה גדולים אבטחו בזמן סיורם של הח"כים, כדי למנוע אפשרות של התלקחות השטח.

"הריבונות בירושלים לא יכולה להיות שבויה בידיו של מנסור עבאס", תקף יו"ר המפלגה חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ'. "הגענו לפה כי מדי ערב יהודים עוברים תקיפות והתנכלויות בעיר הבירה".

"ההתרפסות של בנט מול מנסור עבאס והתנועה האיסלאמית מובילה לאובדן המשילות על אזורים נרחבים בכל רחבי הארץ. הפורעים מבינים שהממשלה מוגבלת ביכולתה לפעול נגדם והם מנצלים זאת לקבוע עובדות בשטח", טען.

כאמור, אתמול התקיימו מהומות באזור שער שכם בירושלים, שבמהלכן עשרות פלסטינים התפרעו ויודו אבנים על שוטרים ואוטובוסים. המשטרה פיזרה יחד עם מג"ב את המתפרעים, ועצרה 22 חשודים.

זו לא הפעם הראשונה שחברי הסיעה מגיעים למזרח ירושלים לאחר התחממות בשטח. לפני תחילת מבצע 'שומר החומות' הם ביקרו מספר פעמים בשייח ג'ארח כדי לחזק את המשפחות היהודיות, ואף באחת הפעמים חברי הכנסת סמוטריץ' וסטרוק הותקפו.

שער שכם הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' אורית סטרוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד