י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
רק 32% מחוסנים

בעקבות התמותה הגבוהה: פוטין מפשיל שרוולים

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הורה על "חופשה" בת שבוע בכל המדינה כולה, החל מה-30 באוקטובר כדי להוריד את התחלואה שהגיעה לשיא יומי של מעל 1000 מקרי מוות, וקרא לרוסים לחסן את עצמם

בעקבות התמותה הגבוהה: פוטין מפשיל שרוולים
ולדימיר פוטין צילום: דוברות הקרמלין

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אישר הצעה ממשלתית לסגירת מקומות עבודה במדינה במשך שבוע, מ-30 באוקטובר עד 7 בנובמבר, זאת כחלק מהמאבק בעלייה בתחלואה ובתמותה מקורונה ברוסיה.

בנאום לאומה ששודר ברשתות הטלוויזיה הרוסיות, ציין פוטין כי באזורים מסוימים ייתכן שההגבלה תחל בשלב מוקדם יותר או תימשך זמן ממושך יותר. הרשויות ברוסיה מתמודדות עם אחוז התחסנות נמוך מפני הנגיף בחיסון "ספוטניק-5" תוצרת רוסיה ופוטין מתחנן בפני האזרחים: "בבקשה, תהיו אחראים ובואו להתחסן".

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הורה היום על "חופשה" בת שבוע בכל המדינה כולה, החל מה-30 באוקטובר כדי להוריד את התחלואה שהגיעה לשיא יומי של מעל 1000 מקרי מוות, וקרא לרוסים לחסן את עצמם.

בנאום בטלוויזיה אמר פוטין כי הוא תומך בהצעת ממשלה "להכריז על חופשה של 7 ימי עבודה בין 30 באוקטובר ל-7 בנובמבר ברחבי המדינה" וביקש מהרוסים "להפגין אחריות" ולקבל חיסון.

משרד הבריאות דיווח היום על 1028 מקרי מוות מקורונה במהלך 24 השעות האחרונות, המספר הגבוה ביותר מאז תחילת המגיפה. זה מביא את מספר המתים הכולל של רוסיה ל-226,353, הגבוה ביותר באירופה.

כ-45 מיליון רוסים, 32% מתוך 146 מיליון בני האדם במדינה מחוסנים במלואם.

ספוטניק 5 ולדימיר פוטין נשיא רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד