י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
האם בפוסט מטלטל

משפחת הילד שנהרג במבצע עוזבת את העיר: "רוחנית - אתה חי בתוכנו"

אמו של הילד עידו אביגל ז"ל, שנהרג מפגיעת רסיס במהלך מבצע 'שומר החומות', הודיעה כי המשפחה תעזוב מחר את העיר שדרות שבה התגוררו | "נשמור את הכל למזכרת. בכל זאת, זה הדבר האחרון שנשאר ממך. אבל רק מבחינה פיזית. מבחינה רוחנית אתה חי בתוכנו", כתבה האם

הילד עידו אביגל ז"ל
הילד עידו אביגל ז"ל צילום: רפדוקציה

בני משפחתו של הילד עידו אביגל הי"ד, שנהרג מפגיעת רסיס במהלך מבצע 'שומר החומות', עוזבים את העיר שדרות. כך הודיעה הערב (רביעי) אמו של עידו בחשבון הפייסבוק שלה. "לילה אחרון בשדרות. לא כך חשבנו שנעזוב את הבית", כתבה האם בפוסט מטלטל.

עידו אביגל ז"ל, בן החמש, נהרג לפני כחצי שנה במהלך המבצע. באופן חריג, רסיס רקטה ששוגרה מעזה חדר את חלון הממ"ד בו  הוא שהה בביתו שבשדרות, יחד עם בני משפחתו. הרסיס גרם לפציעתם של עידו, אמו ואחותו. בהמשך נאלצו הרופאים בבית החולים לקבוע את מותו.

אמו שהתאוששה מפציעתה הקשה, כתבה הערב בפוסט שבו הודיעה כי מחר הם יעזבו את העיר: "לילה אחרון בשדרות. לא כך חשבנו שנעזוב את הבית. היו לנו חלומות משותפים. חיפשנו יחד בית עם גינה. צחקנו יחד ולצד זאת נפעמתי מהיצירתיות שלכם".

"זוכרת ששאלת אותי אם את הצעצועים שלך גם ניקח לבית החדש", כתבה האם, "והבטחתי שכל מה שתרצה לקחת יבוא איתנו. היום דודק'ה, הכל בא איתנו. מהדבר הכי קטן שיצא לך בקינדר ושמרת אותו ועד למשחק הכי גדול שלך".

"תהל (האחות הקטנה)", הוסיפה האם וכתבה, "אמרה שהיא לא מסכימה לתרום את הדברים שלך. אז הסכמנו שנשמור את הכל למזכרת. בכל זאת, זה הדבר האחרון שנשאר ממך. אבל רק מבחינה פיזית. מבחינה רוחנית אתה חי בתוכנו".

עידו אביגל שדרות שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד