ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מוות אכזרי

תוך כדי השיעור: הפלאפון התלקח ובן ה-11 נשרף למוות

בן 11 מת בצורה אכזרית מאוד, לאחר שהפלאפון שלו התפוצץ ובגדיו התלקחו, תוך כדי הטעינה במהלך שיעור מקוון במסגרת הלימודים בבית הספר. מותג הפלאפון לא פורסם

תוך כדי השיעור: הפלאפון התלקח ובן ה-11 נשרף למוות
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: unsplash

ילד בגיל 11 מת בווייטנאם, לאחר שהטלפון הנייד שלו התפוצץ כאשר היה בשיעור מקוון בבית. הילד שנקרא רק בשם "NVQ" על ידי התקשורת המקומית, השתתף בשיעור מקוון בבית הוריו שבמחוז נגה אן בווייאטנאם. במהלך השימוש בטלפון הנייד שלו שהיה מחובר לחשמל, המכשיר עלה לפתע באש. כך לפי הדיווח בתקשורת המקומית.

למרות גילו הדי מתבגר, הילד לא הספיק להימלט ועלה בלהבות. שכנים ניסו לסייע לו ולהציל את חייו, אך הוא לא שרד. הוא הובהל לבית החולים עם פציעות קשות, אך מת זמן קצר לאחר מכן. המשטרה חוקרת את האירוע ובשלב זה עדיין לא ידוע באיזה סוג טלפון או מטען השתמש הילד.

בעקבות התקרית ביקרו גורמי חינוך מקומיים בביתו של הנער ומסרו את תנחומיהם להוריו. ילדים במחוז המדובר חזרו לבית הספר לפני שלושה שבועות, אך כאמצעי זהירות הם ממשיכים להשתתף בשיעורים מקוונים לפחות פעם בשבוע.

הילד השתתף בשיעור שהתקיים בין השעות 15:00 ל-17:00, ובסביבות השעה 16:00 התלקח הטלפון שהיה מחובר לחשמל ועלה באש. הצרחות שלו נשמעו למרחוק ושכנים פינו אותו למיון עם כוויות קשות, אך כאמור הוא לא שרד.

גולשים במחוז בו נהרג הילד ציינו ברשתות החברתיות, כי אין לתלות את קרות התאונה בשל הלמידה המקוונת. "תשאלו את בתי החולים, לפני שהייתה למידה מקוונת, היו אינספור תאונות טלפון, פיצוצים, מכות חשמל, וכל זה בזמן שילדים שיחקו בפלאפון, הבעיה היא שילדים לא למדו להיזהר", כתב אחד הגולשים.

פלאפון ויאטנם התלקחות פלאפון ילד נשרף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד