י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
30 שנה אחרי

שני עצורים נוספים בפרשת הרצח וההיעדרות

נמשך גל המעצרים בפרשת הרצח וההיעדרות לפני כשלושים שנה בירושלים | שני תושבי ירושלים ופתח תקווה נעצרו ביממה האחרונה ע"י בלשי ימ"ר ירושלים, ובכך מגיע מספר החשודים בפרשה לשמונה

שני עצורים נוספים בפרשת הרצח וההיעדרות
מעצר החשודים צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה שני חשודים נוספים בפרשת הרצח וההיעדרות לפני כשלושים שנה בירושלים. בכך מגיע מספר החשודים שנעצרו בפרשה לשמונה. החשודים, תושבי ירושלים בשנות ותושב פתח תקוה בשנות ה-60 לחייהם, נעצרו ע"י בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים  אמש והיום לפנות בוקר. שני החשודים הנוספים חשודים במעורבות בתיקי רצח והיעדרות הנחקרים במשטרה מזה למעלה מ-30 שנים.

לאחר מעצרם, השניים הועברו לחקירה ביחידה המרכזית במחוז ירושלים. בהמשך היום, צפויה המשטרה להביאם בפני בית המשפט. כמו כן, המשטרה צפויה לבקש היום את הארכת מעצרה של חשודה נוספת שנעצרה בראשית השבוע.

הפרשה נחשפה בתחילת השבוע, עם מעצרם בירושלים של שלושה חשודים חרדים כבני 60, שני גברים ואישה. מדובר במקרים שעוררו סערה רבה בשנות ה-80 וה-90 ולאחרונה נרשמה התפתחות בחקירתם. בימים האחרונים, ככל שהתפתחה החקירה, הגיעו חוקרי משטרה למספר נקודות באזור הבירה ואספו ממצאים. ביום שלישי עצרה המשטרה שלושה חשודים נוספים.

אחד המקרים שנמצאים בלב החקירה, היא היעדרותו של הנער החרדי ניסים שטרית בירושלים. שטרית יצא מביתו בשכונת סנהדריה ב-23 בינואר 1986 אך מאז נעלמו עקבותיו. במשך השנים עלו הערכות שונות מה עלה בגורלו, אך ההשערה שהתחזקה היא כי נחטף ונרצח על ידי גורמים חרדים קיצוניים שלא ראו בעין יפה את התנהלותו.

מקרה נוסף הוא רצח אברהם אדרי בשנת 1990. גופתו של אדרי, שעבד בתלמוד תורה, נעדר ואותר ביער רמות על ידי שני אחיו לאחר שנרצח בצורה אכזרית. במהלך השנים עלו כיווני חקירה רבים בהקשר למותו של אדרי ובמשטרה העריכו כי יש קשר בין המקרים. 

פרשת ניקיון כפיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד