י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מעצרו הוארך

תרופות מרשם ועשרות אלפי שקלים: תושב בני ברק חשוד בסחר בסמים

בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר בחמישה ימים את מעצרו של תושב בני ברק, בשנות השלושים לחייו, שנעצר בחשד לסחר בסמים | ברכבו נתפסו סמים קשים מסוג קוקאין וקריסטל וכן עשרות אלפי שקלים במזומן

תרופות מרשם ועשרות אלפי שקלים: תושב בני ברק חשוד בסחר בסמים
אילוסטרציה צילום: pexels

תושב בני ברק בשנות ה-30 לחייו נעצר אתמול בשעות הצהריים (רביעי) בחשד לסחר בסמים מסוכנים. ברכבו של החשוד נתפסו סמים מסוגים שונים, תרופות מרשם, משקל ועשרות אלפי שקלים במזומן. בין היתר, ברכבו נתפסו סמים קשים מסוג קוקאין וקריסטל ולמעלה מ-33,000 ש"ח. בהסכמת עורך דינו של החשוד, הוארך מעצרו בחמישה ימים.

בדיון שנערך הבוקר בעניינו, בבית משפט השלום בתל אביב, אמר נציג המשטרה כי החשוד נעצר במהלך פעילות משטרתית נגדו. לדבריו, הוא נעצר אתמול עם רכבו שבו נתפסה כמות גדולה של סמים מסוגים שונים. "החשוד נחקר והוא קושר עצמו להכל", אמר.

פרקליטו של החשוד, עו"ד שלום בן שבת, הודה כי "אכן קיים חשד סביר ביחס לעבירה שעניינה החזקת סם שלא לצריכה עצמית", אך לדבריו, המשטרה לא פירטה באלו משקלים מדובר. ביחס לכמות הכסף, כמו גם לתרופות שנמצאו ברשותו, אני סבור שהמשיב מסר גרסה ששומטת את החשד הסביר", אמר עורך הדין

השופטת כריסטינה חילו-אסעד כתבה בהחלטתה להאריך את מעצרו, כי "החשוד נעצר כשברשותו כמויות שונות ומגוונות של חומרים החשודים כסמים מסוגים שונים, בכמויות שאינן מבוטלות, וכן מספר רב של תרופות". היא הוסיפה כי "העבירות המיוחסות לחשוד מקימות עילת מעצר מסוג מסוכנות".



 

סמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד