י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לתת את הנשמה

כשראש העיר לוד ריגש הילדים המיוחדים של עירו

בשבוע שעבר התקיים בבנייני האומה בירושלים אירוע מרגש לכל מתנדבות שמוסרות נפשם למען הילדים המיוחדים - ראש עיריית לוד יאיר רביבו ריגש במכתב מיוחד

כשראש העיר לוד ריגש הילדים המיוחדים של עירו
יאיר רביבו צילום: באדיבות המצלם

כבר 40 שנה שמרכז סולם פועל ברגישות, נחישות ולב ענק שבנוי ממאות עובדים – לתת את הנשמה לבעלי צרכים מיוחדים. המרכז מספק מענה מקצועי במגוון מסגרות יום שיקומיות הכוללות מעונות, גני תקשורת, גני עיכוב וגני תצפית, בתי ספר, ת"ת וישיבה, מועדוניות ובריכה הידרותרפית לילדים החל מגילאי חצי שנה ועד גיל 21.

מרכז סולם פועל להעניק סיוע פיזי ורגשי לתלמידים ולמשפחותיהם. בנוסף, רואה המרכז שליחות עצומה – להנגיש לציבור את עולמם של בעלי הצרכים המיוחדים ולהפוך אותם מ-'נטל' ל'נכס'.

את פתח להם!

בשנתיים האחרונות והמאתגרות בצל הקורונה התמודד מרכז סולם עם לא מעט אתגרים וקשיים כלכליים ולמרות זאת המשיך ביתר שאת להעניק מענה וסיוע לילדים ולמשפחותיהם ולהשקיע משאבים בהדרכה ובפיתוח הצוות המוביל והאוהב.

גם בימי סגר, גם בתקופות קשות – סולם המשיך לעבוד ולתת את הנשמה הרבה הרבה מעבר לתקציבי הממשלה – דבר שיצר גרעון וצמצם את צעדי המרכז.

מרכז שפועל בנחישות ורגישות כבר 40 שנה, עוצר ומבקש – פתחו את ליבכם כדי לעזור לנו לפתוח לילדים עולמות. כל הכנסות הקמפיין יוקדשו למימון הטיפולים ולהרחבת הפעילות המקצועית שהיא הרבה מעבר לתקציבים הקיימים.

בשבוע האחרון התקיים אירוע מרכזי בבנייני האומה בהשתתפות ראשי ערים ונציגי ציבור. ראש עיריית לוד, יאיר רביבו שנבצר ממנו להשתתף באירוע המושקע והמאחד שלח אגרת ברכה למשתתפות בה הוא מציין שהוא נרגש ושמח שלכבוד שנת ה-40 הוחלט בהנהלת סולם להיכנס ולפעול גם בעיר לוד למען רווחת הילדים המוגבלים, במכתב הוא ציין שיחד עם הנהלת סולם והצוות המקצועי של העיר יצעדו במעלות הסולם במקצועיות.

באירוע השתתפו כל הנהלת וצוות סולם על מנת לעודד את כלל העובדים להירתם למאמץ המשותף והחשוב.

לוד יאיר רביבו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד