י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"סיוע לכל אדם בכל עת"

שת"פ מרגש: אמבולנס חדש נתרם עבור קשישים ומוגבלי תנועה על ידי בנק דיסקונט וחברת כ.א.ל

בנק דיסקונט וחב' כ.א.ל מתגייסים למען הקשישים ומוגבלי התנועה באמצעות אמבולנס חדש שנתרם לעמותת "סביונים – סיוע לכל אדם בכל עת"

שת"פ מרגש: אמבולנס חדש נתרם עבור קשישים ומוגבלי תנועה על ידי בנק דיסקונט וחברת כ.א.ל
אמבולנס לקשישים צילום: יח"צ

בעיצומה של תקופת הקורונה הסוערת, אשר פגעה בכל רבדי האוכלוסייה, גם בבריאות הגוף וגם בבריאות הנפש, החליטו בנק דיסקונט וחב' כ.א.ל. בשיתוף פעולה עם עמותת סביונים, ליזום פרוייקט מיוחד לרכישת אמבולנס יעודי להסעת קשישים ומוגבלי תנועה לבתי חולים ומרכזי רפואה, לצורך טיפולים רפואיים ושיקומיים, כמו גם חיסונים ובדיקות קורונה. מאז נתרם האמבולנס בוצעו מאות נסיעות בכל אזור גוש דן והשרון בהתנדבות מלאה וללא עלות.
   
דוברת חברת כ.א.ל. גב' שגית אופיר וענת סיגמן, מנהלת אחריות חברתית בבנק דיסקונט: "לאור הצורך הגדול הקיים לסיוע בהיסעים למרכזי רפואה בכלל ובתקופת הקורונה בפרט, הפניות הרבות שהגיעו לעמותת "סביונים – סיוע לכל אדם בכל עת" שיקפו בפנינו את הצורך להתגייס ולתת כתף לעמותה ע"מ לסייע לחולים, קשישים ולניצולי השואה בתקופה מורכבת זו. הצורך בנסיעות בדגש על סביבה נגישה להגעה למרכזים הרפואיים לבדיקות קורונה, חיסונים, בדיקות שגרתיות ושאינן שגרתיות, הוא שהוביל את ההחלטה להירתם לטובת פעילות העמותה ואף לממן את  תחזוקת ופעילות האמבולנס לשנת 2021.


האמבולנס שנתרם • קרדיט: יח"צ
 
אין סיפוק גדול מזה, כמו לקבל טלפון מבת של קשיש שהדרך שלו להגיע לבית החולים לצורך בדיקה רפואית, מורכבת ומצריכה לגייס חצי מהמשפחה יחד עם תנאי נסיעה שאינם מותאמים, והנה כאן מגיע מתנדב מיוחד לוקח אותו לבדיקה ומחזירו לביתו, בחיוך ובשמחה. כל כך מרגש לראות את ההתגייסות של קבוצת דיסקונט יחד עם עמותת סביונים, כאשר החיבור הטבעי לקהילה ולצרכיה מבטאים רגישות וסולידריות יוצאת דופן".
 
עמותת "סביונים – סיוע לכל אדם בכל עת" נותנת מענה להסעת קשישים ומוגבלי תנועה למרכזים רפואיים ושיקומיים באזור גוש דן והשרון, ללא כל עלות.
ניתן ליצור קשר 24 שעות ביממה במוקד שמספרו: 8626*

כ.א.ל בנק דיסקונט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד