י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

מכלכלים את בנט: קיבל את העוגה הגדולה בישראל

העוגה, שנאפתה מ-35 ק"ג קמח, מכילה מוטיבים ציוניים, ולאחר שתוענק לשר הכלכלה נפתלי בנט על ידי קבוצת תלמידים, היא תיתרם ליחידה צבאית מובחרת

צילום: יוסי זמיר
צילום: יוסי זמיר

לקראת יום העצמאות ה- 65 של מדינת ישראל, תלמידי בית ספר אורט צריפין לוגיסטיקה ואומנויות הבישול בפיקוח ובמימון האגף להכשרה מקצועית במשרד הכלכלה, יגישו לשר הכלכלה נפתלי בנט עוגת יום העצמאות, שתכלול מוטיבים של החג כגון סמלי המדינה, יחידות מובחרות של צה"ל ועוד.

העוגה תשקף ביצועים אומנותיים שהתלמידים לומדים ומתרגלים במסגרת הכשרתם בבית הספר. התלמידים שיגיעו להגיש את העוגה לשר הינם מקשת רחבה של אוכלוסיית מדינת ישראל צברים, עולים מחבר העמים, עולים מאתיופיה, דרום אמריקה ועוד. התלמידים יגיעו בבגדים מקצועיים של שף: מקטורן, סינר וכובע.

"שיתוף הפעולה בין הכשרת הנוער וצה"ל ראוי להערכה", אומר שלום בן משה, מנהל אגף בכיר להכשרה מקצועית במשרד הכלכלה, "מודל זה מעודד ומעלה את אחוז המתגייסים לצה"ל, מבטיח התנסות מעשית במהלך הלימודים במתקני הבסיסים במצבי אמת, תורם לרווחת החיילים, ומקנה ניסיון מקצועי לקראת שחרורם והשתלבותם בעולם העבודה".

חומרי הגלם מהם הוכנה העוגה:

35 ק"ג קמח
350 ביצים
15 ק"ג סוכר
7 ק"ג אבקת סוכר
15 ליטר שמנת
10 ק"ג בצק סוכר ומרציפן
7 ק"ג חמאה
5 ק"ג אגוזים
5 ק"ג צימוקים שהושרו בברנדי
4 ק"ג שוקולד מריר
2 ק"ג שוקולד לבן

בית הספר מונה כ-270 תלמידים (שליש מהן בנות) המגיעים מדי יום מ-30 ישובים שונים מאזור המרכז ומייצגים את כור ההיתוך של החברה הישראלית.

המפגש יתקיים היום (א) בצהריים בלשכת שר הכלכלה בירושלים. בתום המפגש העוגה תיתרם ליחידה צבאית מובחרת.

אגב, בניגוד לפרסומים, לאתר 'בחדרי חרדים' הידיעה לא נשלחה בשבת!
נפתלי בנט עוגה מולדת תלמידים צבא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד