כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

בצל האבל הכבד • השבת אצל הגר"ע יוסף

שלושת ראשי ש"ס - אלי ישי, אריה דרעי ואריאל אטיאס - שהו במחיצת הגר"ע יוסף במהלך השבת • דיבר אודות גדלותו של מי שמרביץ תורה • "ניכר היה עליו הקושי"

הגר"ע עם בנו זצ"ל
הגר"ע עם בנו זצ"ל

את השבת האחרונה עשו שלושת יושבי הראש של ש"ס במחיצת הגר"ע יוסף, שהלווית בנו בכורו הרב יעקב יוסף זצ"ל נערכה ביום שישי, זמן קצר לפני כניסת השבת.

בתפילת ערבית נכחו כל השלושה: ח"כ אלי ישי, ח"כ אריה דרעי וח"כ אריאל אטיאס, כשלאחר התפילה ניגש אל הרב כל אחד ואחד מהם לברכת שבת שלום.


עוד בנושא:
זכרון יעקב • מראות מחיי הגר"י יוסף זצ"ל
"הלך בדרכי אביו" • בנימין נתניהו מספיד הגר"י יוסף זצ"ל
מרביץ תורה • 48 שעות שעות במחיצת הגר"י יוסף זצ"ל
צוואתו האחרונה של הגר"י: לא לערב שוב את השלטונות

את סעודת שבת בבוקר, כמו בכל שבת, אכל ח"כ אלי ישי, יחד עם בני משפחתו, בבית הרב, מיד לאחר התפילה. לתפילה בבית הכנסת שבבית הרב, הגיע גם ח"כ אטיאס.

במהלך סעודת השבת אמר הרב דבר תורה, כבכל שבת, הפעם דיבר במיוחד על מי שמרביץ תורה: "ניכר היה עליו הקושי", מספר ישי, הגם שהרב התגבר כמובן על תחושת האבל בשל תחושת השבת.

"אני מתכוון לשהות אצל הרב במהלך כי ימות השבוע", אומר ישי, "בעיקר בשעות הביקורים שהם לגבי הרב מיד לאחר התפילות, אבל כשמדובר באישים חשובים יתואמו הביקורים מול בית הרב ובשעות היום השונות".

אל הסעודה השלישית הגיע ח"כ דרעי, יחד עם בני משפחתו, כבכל שבת.

במהלך הסעודה העלה אריה זכרונות מהימים בהם היה הרב יעקב זצ"ל ח"כ. באותה תקופה היה מקובל שרבנים כיהנו כח"כים בש"ס (הרב עזרן, הרב פרץ וכו'), "המיוחד אצלו היה שהוא היה יושב בכנסת עם ספר פתוח ולומד שעות".

מחר מתכוונים להגיע לנחם אותו הגראי"ל שטינמן וראש הממשלה, בנימין נתניהו. הנשיא שמעון פרס ניחם הערב, טלפונית.
הגרע יוסף אלי ישי ארי דרעי ש''ס שמעון פרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד