כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
פרשת 'ניקיון כפיים'

הרב ברלנד ציטט את אחד החשודים: "לא יודעים איפה החץ" • תיעוד

בתיעוד שפורסם הערב ב'כאן' נראה מנהיג קהילת שובו בנים מצטט את אחד העצורים בפרשת 'ניקיון כפיים': "את קשת תפסתם, את החץ לא תפסתם. החץ זה בשובו בנים, אתם לא יודעים איפה החץ" | היום עצרה המשטרה שני חשודים נוספים בפרשה

הרב ברלנד ציטט את אחד החשודים: "לא יודעים איפה החץ" • תיעוד
הרב ברלנד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע גל המעצרים של אנשי קהילת 'שובו בנים' בפרשת הרצח וההיעדרות לפני כשלושים שנה בירושלים, בתיעוד שפרסם הערב (חמישי) העיתונאי משה שטיינמץ ב'כאן 11', נראה מנהיג הקהילה הרב אליעזר ברלנד כשהוא מצטט את אחד החשודים שנעצרו היום בפרשה.

"פעם X (החשוד שנעצר אמש) אמר, אחרי שתפסו את קשת (ארגון חרדי קיצוני): 'את הקשת תפסתם - את החץ לא תפסתם. החץ זה בשובו בנים, אתם לא יודעים איפה החץ'", נשמע הרב ברלנד בתיעוד, כשהוא מצטט את החשוד.

מוקדם יותר השבוע דווח ב'כאן' כי במשטרה בודקים האם הרב ברלנד עצמו קשור לפרשה והאם הוא ידע על המקרים המזעזעים שבוצעו לפי החשד ע"י חסידים המקורבים ביותר.

הבוקר עצרה המשטרה שני חשודים נוספים בפרשה. בכך מגיע מספר החשודים שנעצרו לשמונה. החשודים, תושב ירושלים ותושב פתח תקוה בשנות ה-60 לחייהם, נעצרו ע"י בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים.

אחד החשודים שוחרר בתום חקירה בתנאים מגבילים. בדיון שהתקיים היום בבית משפט השלום בירושלים, הורה השופט לשחרר את החשוד השני, אולם המשטרה ביקשה לערער על ההחלטה ודיון נוסף יתקיים מחר בבית המשפט המחוזי

ניסים שטרית פרשת ניקיון כפיים אליעזר ברלנד הרב ברלנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד