י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מצטרפת ליותר מ-50 מדינות"

חיסוני אסטרהזניקה נכנסו אמש לשימוש בישראל

בעקבות ההוראה, אמש החלו לחסן בישראל בחיסוני אסטרהזניקה. קופת החולים הראשונה שחיסנה בחיסון הבריטי היא מכבי | "ישראל מצטרפת ליותר מ-50 מדינות"

חיסוני אסטרהזניקה נכנסו אמש לשימוש בישראל
אילוסטרציה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לאחר ההנחיה של משרד הבריאות בשבוע שעבר לקופות החולים להתחיל במתן החיסונים של חברת אסטרהזניקה, עדכנו אתמול (חמישי) בקופת החולים 'מכבי', כי החלו לחסן את המבוטחים בקופה שעומדים בקריטריונים הנוקשים של משרד הבריאות.

בבוקר אמש הגיע פבל סורוקין בן ה-33 לאחד ממתחמי החיסון של הקופה וקיבל את החיסון - אז נודע לו כי בנוסף לחיסון הוא קטף את התואר 'ראשון המתחסנים בחיסון חברת אסטרהזניקה בארץ'.

ד"ר מירי מזרחי, ראש חטיבת הבריאות של מכבי אמרה: "מדובר בצעד חשוב למען שמירה על בריאותם של המטופלים שלא יכלו להתחסן עד כה. אני קוראת לכל מנועי החיסון להגיע ולהתחסן בהקדם". עוד הוסיפה מזרחי, כי "ישראל מצטרפת ליותר מ-50 מדינות שמחסנות חיסוני קורונה בתרכיב של אסטרהזניה אותו קיבלו כבר מיליונים".

בתוך כך, הסירה אתמול המדינה האסייתית 'תאילנד' את המגבלות על כניסת תיירים מ-46 מדינות, כולל מישראל. ע"פ ההודעה - יוכלו אזרחים מחוסנים מישראל להיכנס לתאילנד ללא צורך בבידוד, למעט שהייה במלון עד להגעת תוצאות בדיקת הקורונה (PCR) שיעשו בעת הנחיתה במדינה.

אסטרהזניקה חיסונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד