ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הירי בנגמ"ש נמשך

אדלשטיין מבקר את נתניהו: חייבים לפרק

ח"כ אדלשטיין שמבקש להחליף את נתניהו בראשות הליכוד, מבקר את אמירתו של האחרון כי יתכן שהפלת הממשלה תיקח מעבר לשלוש וחצי שנים. "חייבים לפרק את הממשלה האסונית הזו כבר עכשיו" • צפו בדברי נתניהו 

אדלשטיין מבקר את נתניהו: חייבים לפרק
נתניהו/אדלשטיין צילום: דוד כהן, פלאש 90 / לע"מ

כשבועיים לאחר שהכריז על התמודדותו על ראשות 'הליכוד' מול בנימין נתניהו, ח"כ יולי אדלשטיין שוב מבקר ותוקף את ראש מפלגתו אותו הוא מבקש להחליף. 

הדברים באים כתגובה לדברים שאמר אתמול (חמישי) ראש הליכוד ויו"ר האופוזיציה כי אין בכוונתו לעזוב את ראשות 'הליכוד' גם הממשלה לא תיפול בעוד שלוש וחצי שנים. בנאום שנשא בוועידת הMUNI EXPO של מרכז השלטון המקומי אמר נתניהו: "היום אני לא מוכן להכיל את הממשלה המוזרה הזו שרבים מאזרחי ישראל מבינים שמשוה לא בסדר אצלה. כי לקחו מנדטים מכאן להעבירו לצד השני והם מרגישים שמשהו לא בסדר עם ראש ממשלה עם 6 מנדטים שבפעם הבאה יגרד את אחוז החסימה".

"דבר אחד אני לא יכול להכיל". הבהיר ראש הממשלה לשעבר "אנחנו נחזור מהר ונתקן. זה יכול להיות עוד שבועיים או עוד 3 וחצי שנים".

חבר הכנסת יולי אדלשטיין שכאמור תאב להחליפו ולהקים ממשלה חלופית עוד בכנסת הנוכחית, הגיב היום (שישי) במתקפה על ראש מפלגתו, "אז למרות שיש לנו 72 מנדטים בימין אנחנו אמורים לשבת שלוש וחצי שנים באופוזיציה וניתן לשמאל להחריב את המדינה היהודית", כשהוא מצהיר, "אנחנו לא ניתן לזה להתממש. חייבים לפרק את הממשלה האסונית הזו כבר עכשיו".

אדלשטיין שחשף את דבר התמודדותו על ראשות הליכוד בראיון לעמית סגל ב'חדשות 12' לפני כשבועיים טען אז כי נתניהו מהווה מכשול להקמת ממשלת ימין רחבה, שכן לא הצליח ארבע פעמים להקים ממשלה בראשותו וכי הוא סבור שאם ינצח ויזכה בראשות הליכוד, יצליח להרכיב ממשלת ימין רחבה עוד בכנסת הנוכחית.

הליכוד יולי אדלשטיין בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד