י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
קיבל את ברכת ראש הישיבה

הלילה: הגר"ד לנדו יוצא למסע חיזוק בארה"ב

הגאון רבי דב לנדו ראש ישיבת סלבודקה ימריא הלילה לביקור בן מספר ימים בארה"ב אותו מארגן הנגיד שמעון גליק. במהלך ביקורו יבקר בלייקווד ופילדלפיה ויבקש מהנגידים לעזור לכוללים. כל הפרטים ב'בחדרי חרדים'

הלילה: הגר"ד לנדו יוצא למסע חיזוק בארה"ב
הגר"ד לנדו ממריא בעבר לביקור חיזוק צילום: שוקי לרר

הלילה מוצאי שבת קודש ימריא הגאון רבי דב לנדו ראש ישיבת סלבודקה למסע חיזוק בקהילות הקודש ברחבי ארצות הברית.

את המסע מארגן הנגיד שמעון גליק שהגר"ד יתאכסן בביתו, גליק ארגן בעבר את מסעות החיזוק בראשות מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, וכעת מביא את הגר"ד לנדו למסע חיזוק שבעבר כבר הצטרף לביקור חיזוק של הרב שטיינמן בלונדון.

הגר"ד לנדו יגיע בין היתר למונסי וכן ללייקווד שבניו ג'רזי וימסור שיעור בהיכל הישיבה ובמרכזי התורה הגדולים בעיר, לאחר מכן יגיע לביקור בישיבת פילדלפיה אצל זקן ראשי הישיבות הגר"ש קמינצקי ובעוד עשרות מרכזי תורה נוספים. הגר"ד ינוע ממקום למקום בעזרת מסוק מיוחד שייקח את ראש הישיבה ותלמידיו.

בליל שישי עלה הגר"ד למעונו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין ברחוב ראב"ד בבני ברק לקבל את ברכתו לקראת המסע ולבקש עצה מה לומר לציבור במקום. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הנגיד שמעון גליק מארגן התכנסויות של גבירים שישמעו דברי חיזוק מראש הישיבה שיעורר אותם להוסיף ולהתחזק בתרומות לכוללים. הגר"ד סיפר זאת לראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שבירכו על כך וקרא לחזק את התמיכה בעולם הכוללים.

הגר"ד לנדו בביקור בליל שישי אצל ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין

הרב דב לנדו שמעון גליק לייקווד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד