י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"נפלה בפח"

אוחנה על המתיחות עם נתניהו: "קשר מצוין"

חבר הכנסת אוחנה הגיב לפרסום על מתיחות בינו לבין נתניהו על רקע סקר פנימי בליכוד שממקם אותו בראשות הרשימה: "אם יהיו בחירות אתמוך בנתניהו כי הוא המתאים ביותר בעיניי" | ח"כ ביטן: "דפנה ליאל נפלה בפח"

אוחנה על המתיחות עם נתניהו: "קשר מצוין"
אמיר אוחנה ונתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בעקבות הפרסום בסוף השבוע על מתיחות ביחסים בין ראש האופוזיציה נתניהו לבין מי שנחשב למקורבו, חבר הכנסת אמיר אוחנה, על רקע סקר פנימי שמראה כי במקרה של פריימריז מתפקדי הליכוד משבצים אותו בראשות הרשימה, התראיין השר לביטחון פנים לשעבר בתוכנית 'פגוש את העיתונות' והכחיש מכל וכל קיומה של מתיחות בינו לבין נתניהו.

"לא מיניה ולא מקצתיה. לא חתול, לא עכבר ולא משהו דומה", אמר אוחנה בהתייחסו לפרסום. הוא הדגיש כי "הקשר שלי עם נתניהו נשאר מצוין. אם יהיו בחירות אתמוך בנתניהו כי הוא המתאים ביותר בעיניי".

לגבי הסקר הפנימי שמראה כי הוא ממוקם אחרי יוסי כהן, במקום השני, אמר אוחנה: "לא הצטערתי לראות את התוצאות של הסקר, חייב להודות, אבל הסקר האמיתי זה הפריימריז", כך ח"כ אוחנה.

בכיר 'הליכוד', ח"כ דוד ביטן התייחס אף הוא באותה התוכנית לסקר הפנימי שפורסם: "דפנה נפלה בפח. לא היה שום סקר. היא אפילו לא חשפה מי הזמין או איפה הוא נערך וטענה שהיו עשרות אלפים, זה שקר", כך לטענת ח"כ ביטן.

גם חברת הכנסת מירי רגב הגיבה הערב ב'ערוץ 13' ואמרה: "מצבי טוב מאוד בתוך הליכוד. הסקרים שפורסמו לא מעידים על המצב בתוך קבוצות הליכוד. רצה מי שרצה כדי להעלות את הסקר הזה ולגרום נזק למפלגה. אני מציעה שנמתין ונראה מה קורה כרגע. אנחנו מאוחדים סביב בנימין נתניהו. כל מי שיתמודד מול נתניהו – יפסיד".

הסקר פנימי שנערך בשבועות האחרונים בקרב עשרות אלפי מתפקדי ליכוד, בו התבקשו לדרג את חברי הרשימה. במקום הראשון דורג ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, שמוזכר כמועמד פוטנציאלי לראשות הליכוד - ואחריו, במקום השני, מוקם אוחנה. במקומות השלישי, הרביעי והחמישי: חברי הכנסת דוד אמסלם, יריב לוין וגלית דיסטל-אטבריאן.

לדברי דפנה ליאל, המתיחות לכאורה בין נתניהו לאוחנה הוא "ניסיון חיסול" בתוך הליכוד בעקבות הדירוג המחמיא שלו בסקר והיותו מסומן כיורש אפשרי ביום שאחרי, כך לפי גורמים עמם שוחחה הכתבת. לדבריה אין נזק יותר גדול לח"כ בליכוד מאשר להגיד עליו כי הוא נגד נתניהו.

עוד ציינה ליאל כי המדורגת במקום החמישי בסקר הפנימי, חברת הכנסת דיסטל-אטבריאן, אמרה בשיחות פנימיות כי לדעתה אמיר אוחנה הוא המועמד המוביל בבוא היום לרשת את מחנה נתניהו בליכוד.

הליכוד סקר דוד ביטן אמיר אוחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד