ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
ביקורת נוקבת

עמית סגל נגד בנט: "המרת דת פוליטית על מלא"

הפרשן הפוליטי תוקף את ראש הממשלה כי שתיקתו בנושא 'חוק נתניהו' מלמדת על תמיכה בחוק, וטען שהוא המיר את דתו מבחינה פוליטית באופן סופי: "העובדה שהוא שותק עכשיו מעלה מחשבות קשות מאוד על עמוד השדרה האידיאולוגי של נפתלי בנט"

עמית סגל נגד בנט: "המרת דת פוליטית על מלא"
עמית סגל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד שרת הפנים איילת שקד ובכירים נוספים במפלגת 'ימינה' מביעים את התנגדותם במרומז או בפומבי ל'חוק נתניהו' שיזם שר המשפטים גדען סער, ראש הממשלה נפתלי בנט ממשיך לשתוק בנושא למרות שבעבר התנגד לו נחרצות.

הפרשן הפוליטי עמית סגל תקף בתכנית 'אולפן שישי' ב'ערוץ 12' את בנט בשל שתיקתו בנוגע לחוק שיאסור על נאשם בפלילים להרכיב ממשלה, ואמר כי בנט המיר את דתו האידיאולוגית באופן מלא.

"בסוף ימניות פירושה בין היתר התנגדות לכך שפקיד אחד בכיר ככל שיהיה יקבע את גורלם של מיליונים. איך אני יודע?", הסביר סגל, "כי נפתלי בנט בעצמו אמר את זה. העובדה שהוא שותק עכשיו מעלה מחשבות קשות מאוד על עמוד השדרה האידיאולוגי של נפתלי בנט".

"זה נכון שבנט חטף מנתניהו הרבה, וזה נכון שאלקין וסער יצאו עם מסקנות מאוד קשות מהשנתיים האלה, אבל למה הדבר דומה? שאנשים בקואליציה יכעסו על אביגדור ליברמן והימניים שבהם יגידו "יאללה מפנים את את נוקדים"", הדגים סגל.

"וזה הפשר הוויתור האידיאולוגי שמבצע נפתלי בנט וככל שזה תלוי בו הוא יעשה את זה למרות ההתנגדויות של איילת שקד".

בצאת שבת הוסיף עמית סגל וכתב בחשבון הטלגרם שלו: "בהתחלה בנט אמר שהממשלה הזו היא הרע במיעוטו. אחר כך טען שזו הממשלה הנכונה. עכשיו כאשר בנט שוקל לאפשר חוק שיאפשר לפקיד אחד לקבוע מי לא יהיה ראש הממשלה, בניגוד לכל מה שאמר בעבר - זו כבר המרת דת פוליטית על מלא".

עמית סגל בנימין נתניהו נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד