ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
טרור הסלולר

השוטר לבעל החנות: תטפל במפגינים בעצמך

כתובת גרפיטי "חנות טרפה" רוססה בפתח חנות סלולר בבני ברק. בעל החנות לא התלונן ומספר שחבר במשטרה אמר לו בעבר: "אתה יכול לבוא להתלונן במשטרה - אבל המשטרה לא תעשה כלום. אחרי שאתה יוצא מהתחנה תטפל במפגינים באופן אישי. זו הדרך היחידה שהם מבינים" | המשטרה: כל תלונה זוכה להתייחסות רצינית

השוטר לבעל החנות: תטפל במפגינים בעצמך
ריסוס גרפיטי ליד חנות הסלולר בבני ברק צילום: דוד קשת

אלמוני ריסס גרפיטי על רחבת חנות הסלולר "נס תקשורת", הממוקמת ברחוב רבי עקיבא פינת אלישע בבני ברק, זאת, ככל הנראה במסגרת המאבק נגד בעלי חנויות הסלולר המסרבים להיכנע לתכתיבים של העסקנים מהוועדה לענייני תקשורת.

בתיעוד ממצלמות האבטחה שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' נראה האלמוני מגיע בלילה שבין חמישי לשישי ומרסס על רצפת המדרכה את המילים "חנות טרפה".

בעל החנות מספר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי הוא לא פנה למשטרה, "כי זה לא מעניין אותם". לדבריו, הוא כבר פנה בעבר למשטרה יחד עם בעלי חנויות נוספים הסובלים מהתנכלויות, אך הוא הבין כי המשטרה לא מתכוונת לטפל ב"עברייני הסלולר" הללו.

הוא מסביר כי הוא לא סובל הרבה מהמפגינים הללו, זאת בגלל התנגדותו ליצירת כאוס סביב החנות. "הם מעדיפים לבוא אליי אחרון. טיפלתי במי שצריך".

הוא אומר גם אינו חושש מאותם מפגינים. "לא חסר לי חברים שמגדלים בבית חיות מחמד. אני אבוא עם איזה כלב חמוד, או עם נחש, ומישהו ישחרר אותם בין המפגינים".

לדבריו, הוא קיבל בעבר מסר מהמשטרה, כאשר אחד החברים שלו שנושא בתפקיד משטרתי אמר לו: "אתה יכול לבוא להתלונן במשטרה - אבל המשטרה לא תעשה כלום. אחרי שאתה יוצא מהתחנה תטפל במפגינים באופן אישי. זו הדרך היחידה שהם מבינים".

עוד הוא מספר כי אחד הלקוחות שלו משתייך לחסידות שהאדמו"ר שלה, ממרכז בני ברק, נחשב כאחד מנושאי הדגל המרכזיים נגד חנויות הסלולר בעיר. "לפני כשבוע הם היו עם האדמו"ר באוקראינה, בהשתתפות כ-120 חסידים, והוא סיפר לי שבנוסף אליו, בחסידות יש קבוצה של 25 חסידים שמחזיקים בסמארטפון. אני לא מבין איך החסידות מגיעה להפגין אם בה עצמה קיימת קבוצה כזאת של חסידים".

גורמים במשטרה ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' מדגישים כי כל תלונה זוכה להתייחסות רצינית ומקצועית. "המשטרה אינה מתייחסת לאמירות אנונימיות בלתי מוסמכות ואשר מטעות את הציבור".

סלולר ועדת הרבנים לענייני תקשורת כתובת גרפיטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד