י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בחסות החשיכה באומן

הצעיר החרדי משחזר את השוד: "התחלתי לצרוח"

צעיר חרדי נשדד במוצאי השבת ברחובות אומן החשוכים. שודדים התנפלו עליו ודרשו את כספו, משאמר להם כי אין לו, הוכה קשות והפלאפון נגנב ממנו. "פתאום אני מתחיל לקבל מכות. נפלתי על הרצפה וכמה גויים פוצצו אותי בבעיטות, הם לקחו לי את הפלאפון ושאלו אם יש לי כסף", הוא משחזר ל'בחדרי'

הצעיר החרדי משחזר את השוד: "התחלתי לצרוח"
חרדי שנשדד באומן צילום: באדיבות המצלם

צעיר חרדי הותקף קשות אמש (מוצאי שבת) באומן שבאוקראינה על ידי שודדים שתקפו אותו באגרופים בפניו. הללו לקחו את הטלפון הנייד וכן את המשקפיים שלו. הקורבן קיבל טיפול רפואי והגיש תלונה במשטרה.

הצעיר החרדי שהותקף קשות סיפר ל'בחדרי חרדים' על שאירע, "הייתי בחנות ליד רחוב פושקינה, קניתי איזה ירק, ויצאתי לכיוון הציון, קצת חשוך שם והייתי שקוע בפלאפון, פתאום אני מתחיל לקבל מכות. נפלתי על הרצפה וכמה גויים פוצצו אותי בבעיטות, הם לקחו לי את הפלאפון ושאלו אם יש לי כסף, אמרתי להם שאין לי כסף, אז הם לקחו את הפלאפון וברחו".

עוד הוא משחזר ל'בחדרי חרדים' את רגעי האימה: "התחלתי לצרוח ורצתי לתוך הכביש כי שם היה יותר אור, נשברו לי המשקפיים, רצתי לכיוון הלא נכון כי פשוט לא ראיתי טוב, אחר כך רצתי לכיוון הנכון".

שלומי אלישע, יו"ר ארגון 'שמירה' אוקראינה אומר ל'בחדרי חרדים' כי מסתבר שהוא ניצל בעצמו בנס מאותם שודדים אלימים, שכן הוא חלף במקום בו אירע השוד דקות לפני כן. "עברתי במקום דקה לפני האירוע, התוקפים עברו אותי והתנפלו על קורבן אחר, אם הייתי עובר דקה לפני כן מן הסתם התוקפים היו תוקפים אותי, האירוע הוא לא אנטישמי אלא פלילי, מדובר בשוד אלים שהמשטרה המקומית חוקרת את האירוע ברצינות רבה".

המותקף.

 

אומן שוד אלים שוד חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד