י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קרבות הימין

עימות בין שקד לסמוטריץ': "כמה שקרים תמשיך להפיץ"

בעקבות ההתבטאויות של שרת הפנים המעידים על כוונתה לשוב לחיק הימין, יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' תקף אותה - ומנה את המעשים, שלטענתו, מוכיחים שהיא לא בימין | הראשונה לא נותרה חייבת: "מי שהפיל את חוק האזרחות זה אתה; מכרת את ספין 'ההגירה'"

עימות בין שקד לסמוטריץ': "כמה שקרים תמשיך להפיץ"
בצלאל סמוטריץ' צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

יש מי שיאמרו שההתבטאויות והמאבקים של איילת שקד לאחרונה, נגד פעולות שמזוהות כנגד הימין, מטרתם היא להשיב את הבייס שאבד עם הקמת הממשלה, אך אלו לא מתקבלות בברכה במפלגת 'הציונות הדתית'.

יו"ר המפלגה חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', שמפלגתו היא בעלת הסיכויים הגבוהים לרשת את חלק ממצביעי 'ימינה', תקף את שותפתו לשעבר, ומנה את הפעולות שמוכיחות, לכאורה, שהיא לא בימין. שקד השיבה בהתקפה, ומנתה דווקא את הפעולות כנגד שותפה לשעבר.

"‏מי אתם ימניים שעוד קונים את הדו-פרצופיות של שקד. היא מתחזקת את הממשלה הזו, נכנעה בחוק האזרחות, נכנעה בחוק החשמל, נכנעה בהקמת עוד שלושה ישובים והמשך ההפקרות של הבדואים בנגב", מנה סמוטריץ'.

"נכנעה ושינתה את נוסחת מענקי האיזון כדי להעביר מיליארדים לתנועה האסלמית, ואתם קונים את ההצגות 'הימניות' שלה?", תהה, ושקד השיבה: "‏כמה שקרים תמשיך להפיץ: מי שהפיל את חוק האזרחות זה אתה, מכרת את ספין (חוק יסוד: - י.כ) 'ההגירה', חוק החשמל עובר במתווה מצומצם".

"והדרישה לפתוח את מענקי האיזון הגיעה מראשי יו"ש כולל מאיש אמונך ישראל מלאכי שאמר לי: 'אני אסביר לכולם, זו הזדמנות היסטורית, בבקשה תעשי את זה'. במקום לצייץ עצמך לדעת, דבר איתו", עקצה.

יו"ר 'הציונות הדתית' ענה בשאלה משלו: "‏בטוחה שאת רוצה לדבר על שקרים איילת? שהעדפת להגיע להסכמות עם רע"מ ומרצ על האזרחות במקום עם רוטמן? שחוק החשמל יעבור ורוב השינויים שרצית להכניס לא אושרו ע"י עבאס?".

"שנכנעת לדרישות של עבאס להקמת 3 ישובים חדשים לבדואים בלי הסדרה? שיעברו תקציבים לתנועה האיסלאמית כמו שלא עברו מקום המדינה?", צייץ.

בצלאל סמוטריץ איילת שקד מדיניות ההגירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד