כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בית שמש: שמואל חיים פפנהיים הותקף בליל שבת

שמואל חיים פפנהיים וחתנו הותקפו בליל שבת באזור שכונת הארזים בבית שמש, על ידי אלמוני • למזלם של המותקפים, ניידת משטרה הזדמנה לאזור ועצרה את התוקף

פפנהיים. צילום: מנחם הלוי
פפנהיים. צילום: מנחם הלוי

שמואל חיים פפנהיים וחתנו, הותקפו בליל שבת בבית שמש.

השניים היו בדרכם משמחה משפחתית בחזרה לביתם. עוד בטרם אירע אסון, הגיחה ניידת משטרה, "יש לכם מזל", אמר השוטר לפפנהיים.

מיד עם צאת השבת, סיפר פפנהיים, את סיפורו: "נודע לי בשבוע האחרון כי אני קרוב משפחתו וידיד ותיק מהמגזר הדתי לאומי האנגלוסקסי – קרובי משפחה.

"בערב שבת הוזמנתי למסיבת שלום זכר לאחד מבני המשפחה החדשים שלי", הוא סיפר בדף הפייסבוק. "יצאתי מהקריה החרדית בבית שמש לכיוון שכונת הארזים. צעדנו שלושה אנשים עם המדים החרדיים שלנו, כולל קפטן זהוב עם פסים, שטריימל, גרביים לבנות ופאות.

"התקיפה האלימה אירעה רק בדרך חזור לביתו, "משום מקום פרץ אלינו צעיר שחום וקת של אילן תמרים בידו והוא הצליף לי מכה מטלטלת בגבי.

"שעת חצות, שכונה לא חרדית, פתאום התקפה, מה אנחנו עושים? ומי יודע מה יהיה ההמשך...הצעיר ממשיך לצלוף בי ובחברי. אני מתעשת ומתחיל לרוץ לכיוונו, להפחידו. הוא זרק את העץ לעבר חתני שקיבלו בפרצוף. המשקפיים עוקמו, טיפות דם נטפו מפניו ואנחנו דרוכים לקרב.

"ואז, משום מקום, גיחה פתאומית של גיפ משטרתי. שני שוטרים קופצים מהרכב, תופסים את הצעיר המשתולל, בודקים אם אין עליו כלים מסוכנים ודוחפים אותו לניידת. נגשתי לשוטר ואמרתי לו שאין לי דבר נגד הצעיר שבודאי עשה מעשה קונדס, הושפע או הוסת על ידי מישהו. אני מאחל לו חיים טובים. אבל ממש חבל על הזמן לבלות ככה בלילות בחוסר אונים. זה עלול לדרדר אותו למעשים כאלו ומוטב שייקח את עצמו לידיים.

"השוטר אמר לי. תראה. זו לא חוכמה. היה לך מזל. כי הגענו מיד. וגם אתם אנשים מבוגרים שהלכו בקבוצה. מה היה קורה אם הסיפור היה נגמר אחרת, ואם במקומכם היה נתקף צעיר נבוך וחלש?. צריכים לטפל בו. ברכנו את השוטרים, הודינו להם וחזרנו לשכונה ולמשפחותינו".
שמואל חיים פפנהיים בית שמש הותקף חרדים משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד