ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
עובד מסור

פורץ דרך: הבוט שעושה בשניות מה שלכם לוקח שעות

מטוס ללא טייס, רכב רובוטי, איירובוט, רובוט צבאי, סירי, רשימה ארוכה של רובוטים שונים הולכת וכובשת את חיינו – ועכשיו זה מגיע למשרד והופך את החיים לקלים יותר, את הלקוחות לרגועים יותר, ואת המכירות לרבות יותר • בואו לשמוע על חדשנות דיגיטלית והפתעות נוספות עבור בעלי עסקים, בועידת ביזנסט שתתקיים בקרוב

פורץ דרך: הבוט שעושה בשניות מה שלכם לוקח שעות
רובוט. אילוסטרציה צילום: unsplash

דמיינו לעצמכם עולם בו אתם מגיעים למשרד בבוקר ואין לכם את הלחץ לבצע את המטלות השגרתיות של העסק, רובוטים קטנים מטיילים במשרד משך כל הלילה, מטפלים בהזמנות, עונים לפניות של הלקוחות ומכינים לכם קפה, ואתם מתרווחים בהנאה על הכסא ומתכננים בשקט את החופשה המשפחתית או את המהלך השיווקי הבא של העסק.

בואו לפתח מהלכים שיווקיים בעסק שלכם, בועידת ביזנסט>>>

במילים אלה מתארים לנו צוות התכנון של ה 'בוטמייל' את החזון שלהם: לקדם את בעלי העסקים בצעדי ענק לחסכון אדיר של זמן וכח אדם ולגרום להם "לחיות את החלום"! ובעצם "לחיות את החיים".

"הבוט מייל הזניק לי העסק" אומר לנו יצחק רסקין בעל עסק לאופנת נשים וילדות, "קח לדוגמא אפילו רק את שליחת הקטלוג כקובץ מצורף" הוא אומר, עד הבוטמייל המזכירה שלי הייתה "שורפת" על זה בין שעה לשעתיים ביום בממוצע, רק על הזמן שלוקח להעלות את הקובץ שוב ושוב לכל מי שמבקשת קטלוג, תבין, מדובר על בין עשרות למאות בקשות ביום רגיל, לבין אלפים רבים בזמן קמפיין שרץ או ערב חג וקולקציה חדשה. זו עבודה מתסכלת ומעצבנת לעשות את אותה פעולה שוב ושוב ושוב, ועוד לא דיברנו על צירוף כל אלה שביקשו קטלוג לרשימת התפוצה שלנו כדי להבטיח אותה כלקוחה לתמיד ושהיא תקבל את כל המיילים שלנו - זה טירוף של עבודה לעבור אחת אחת ולהעתיק את כתובת המייל ולהכניס לאקסל ואז כל יום להעלות את הרשימה לניוזלטר שלי, ועוד לא דיברנו על אלה שמבקשות להסיר אותן מהרשימה" הוא מסיים בתחושת הקלה מהולה באנחה כשהוא נזכר בעבודה שהייתה לו עד שנכנס הבוטמייל לחייו.

עינת מבוטיק נעליים שמנהלת שני סניפים פיזיים ועוד אתר אונליין מתארת מצב זהה: "הבוטמייל פשוט מחק לנו את כל המשימות האלה מהלוז! הוא עושה את הכל, הרבה יותר מהר מבן אנוש, הרבה יותר יעיל ומתוקתק. הלקוחות שלי מקבלים מענה מיידי 24 שעות, גם אם לקוחה תבקש קטלוג באמצע הלילה היא תקבל אותו מיידית ובבוקר היא כבר תגיע אליי לחנות לבצע קנייה!".

"אני יוסיף לך משהו אפילו שלא שאלת", היא צוחקת, "אפשר לומר, שמכל התוכנות והשירותים השונים ששילמתי ואני משלמת עליהם – זה השירות שאני הכי שמחה לשלם עליו כי התמורה שלו היא פשוט בלתי ניתנת להערכה כספית – מדובר על זמן ועל שלוות נפש שלי ושל הצוות".

בשיחה עם משה פרויליך מנהל הפיתוח של ה"בוטמייל" אנחנו שומעים על מגוון היכולות שלו, החל מהיכולות הבסיסיות כמו שליחת קטלוגים וקבצים מצורפים ללקוחות לפי בקשה, הוספה והסרה מרשימת התפוצה, מענה לשאלות נפוצות, ועד היכולות המתקדמות והמשוכללות של ביצוע הזמנות וסליקת אשראי, מתן הרשאות צפייה או גישה לקבצים, קליטת נתונים אישיים כמו כתובת מגורים ומספר טלפון של הלקוחות או אפילו שאלון או סקר בעל עשרות שאלות שונות,

"אפשר לומר שהוא כל יכול בכל מה שנוגע לביצוע משימות באימייל", אומר משה, "לא לחינם הסלוגן שלנו הוא: בוטמייל – כח על של מכירות. עם כל הצניעות, מדובר פה על כח על שמזניק מכירות עם קבלות".

והמחיר? אנחנו שואלים, "התאמנו את המחיר ואת החבילה של השירות לכל כיס, דאגנו לכך שכל עסק גדול כקטן יוכל להרשות לעצמו את הלוקסוס הזה, ולכן התמחור נע לפי נפח השימוש בבוט בחודש, בין 99 שקלים ועד 199 שקלים בלבד. זה מחיר שגם עסק קטן יכול להרשות לעצמו כדי לפנות לעצמו הרבה יותר זמן ביום, כדי לדעת שהלקוחות שלו בידיים טובות ומקבלים מענה מיידי 24 שעות ביממה.

תיתן לנו קישור להצטרפות?
בטח, אם גם אתם רוצים להתחיל לחיות את החיים ולהזניק את המכירות הקליקו: https://botmail.co.il/

"חשוב לציין", משה מוסיף, שבשבוע הבא ביום שלישי אנחנו נהיה בועידת ביזנסט לעסקים ודיגיטל שמתקיימת בשיתוף עם בחדרי חרדים, יהיה אפשר להתייעץ עם הנציגים שלנו שם פנים מול פנים וכמובן שתהיה הטבה שווה במיוחד למי שישתתף בועידה ויצטרף ל"בוטמייל" באותו יום, אז תשים להם גם לינק לרכישת כרטיס לועידה".
אז הנה גם קישור לועידת ביזנסט 2021: https://tickchak.co.il/20984

ביזנסט חדשנות טכנולוגית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד