ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
ימינה מתפרקת?

עידית סילמן מ'ימינה' בוחנת לערוק ל'יש עתיד'

יו"ר הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן בוחנת אפשרות לקבל שיבוץ ב"יש עתיד" בבחירות הבאות | על פי הדיווח, סילמן כבר דנה ברעיון עם מקורביה וגיששה אצל גורמים ביש עתיד

עידית סילמן מ'ימינה' בוחנת לערוק ל'יש עתיד'
יאיר לפיד בליל הבחירות צילום: אלעד גוטמן

בחירות אמנם לא נראות באופק, אך הסקרים שיוצאים מידי כמה ימים לא מבשרים טוב לחברי מפלגת 'ימינה' שהובילו מהפך וסופגים עכשיו את המחיר בכך שהפרו כל התחייבות לבוחריהם, ובינתיים, יש מי שכבר מסתכל קדימה ובוחן אפשרות להתמודד בכנסת הבאה במפלגה אחרת שעתידה כן מובטח.

על פי הדיווח של כתב 'גלצ' יובל שגב, חברת הכנסת עידית סילמן, מי שנמצאת במשרת אמון המשמשת בתפקיד יו"ר הקואליציה בוחנת אפשרות להשתלב ברשימת 'יש עתיד' לכנסת הבאה ובכך להבטיח את מקומה בכנסת הבאה.

שגב מדווח כי סילמן כבר בחנה את האפשרות עם כמה ממקורביה וכן גיששה בנושא אצל גורמים במפלגת יש עתיד, שככל הנראה לא עוסקים בנושא הזה בזמן שבינתיים לא נראה כי בחירות יערכו בשבועות הקרובים.

מלשכתה של סילמן נמסר בתגובה לפרסום: "אין טעם להגיב לספקולציות מיותרות, בוודאי לא לכאלה שמתעסקות ביום שאחרי הכנסת הזו - בעוד ארבע שנים. ח״כ סילמן ממשיכה לעסוק רק בבריאות ובעשייה למען אזרחי ישראל. ניבחן במעשים. בריאות לכולם".

יש עתיד מפלגת ימינה עידית סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד