י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

יום השואה בפאב: "היו הרבה לקוחות"

בעליו של פאב ברחובות לא סגר בליל יום השואה • "רציתי לסגור בחמש, אבל היו הרבה לקוחות, לא יכול לקחת לאנשים את השתיה שקנו" • המשטרה הוזעקה וסגרה את המקום

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

ערב יום השואה, תושבי רחובות הופתעו לגלות פאב מקומי, הממשיך לעבוד כרגיל. בפאב, ברחוב הרצל 125, היו אנשים רבים ששתו בירה ושמעו מוזיקה, ורק בעקבות תלונות השכנים הגיעו למקום שוטרים שהפסיקו את החגיגה, כך מדווח 'ידיעות רחובות'.

כידוע, במהלך יום השואה אוסר החוק על הפעלת מקומות בילוי, ומתיר רק פעילות ההולמת את התכנים המותאמים לזכר ששת המיליונים שנספו בשואה.

‏השכנים, שהתרגלו לרעש שבוקע מהפאב מידי יום, התפלאו ביום ראשון האחרון, כאשר בעלי עסקים אחרים סגרו את בתי העסק, אך בפאב - נמשכה הפעילות והמוזיקה. ‏מפעילי הפאב, שעד היום לא המציאו לו שם, לא מכחישים שהוא המשיך לפעול אחרי כניסת ערב יום השואה, לדבריהם, לא יכלו לומר לאורחים, שהחזיקו בקבוקי שתייה בידיהם, לזרוק אותם.

"אני מודע ליום השואה", מסביר האחראי במקום, "באותו יום רציתי לסגור בחמש, אבל אני לא יודע למה דווקא באותו יום היו הרבה לקוחות, יותר מכל יום אחר. ביקשתי לסגור את הבר ובאמת שלא המשכנו למכור, אבל מה אני יכול לומר למי שכבר קנה שתייה? אני אקח את הבקבוק ואשפוך לו אותו? היו כאלה שרצו להיכנס לפאב ולא הכנסתי אותם".

‏השכנים מציינים כי מעט אחרי השעה 21:00 ‏בערב, כאשר ראו שהפאב ממשיך לפעול, הם טלפנו למשטרה ששלחה ניידת למקום, השוטרים הורו למפעילים לסגור את הפאב ולפנות את הבליינים. ‏

מ‏המשטרה נמסר בתגובה: "בעקבות הקריאה למוקד הגיעו שוטרים למקום, פיזרו את האנשים שהיו בפאב והוא נסגר. למחרת הוזמן בעליו לשימוע וניתן לו דו"ח על הפעלת המקום בניגוד לחוק".
בירה פאב יום השואה שימוע משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד