י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בעקבות הזינוק בתחלואה

אוסטריה: הסגר ישפיע רק על אנשים לא מחוסנים

בעקבות מספרי המאומתים שעולים מדי יום, הממשלה האוסטרית שוקלת סגר ומגבלות שישפיעו בעיקר על אנשים שלא התחסנו או החלימו עד כה

אוסטריה: הסגר ישפיע רק על אנשים לא מחוסנים
שוטרים בוינה צילום: ארכיון בחדרי חרדים

אוסטריה שוקלת סגר במדינה בשל עלייה במספר מאומתי הקורונה, אך הסגר שנשקל, יגביל רק אנשים לא מחוסנים. הקנצלר החדש אלכסנדר שלנברג הודיע ​​על כך ביום שישי האחרון במהלך פגישה עם מנהיגים שדנו יחד בתחלואה הגוברת וכיצד לרסנה.

"המגיפה עדיין לא נגמרה, אנו עומדים להיתקל במגיפה של לא מחוסנים", אמר הקנצלר החדש. שלנברג הודיע ​​שאם מספר חולי הקורונה ביחידות טיפול נמרץ יגיע ל-500, או ל-25 אחוזים מכלל יכולת הטיפול בטיפול נמרץ במדינה, הכניסה לעסקים כמו מסעדות ובתי מלון תהיה מוגבלת לאלה המחוסנים או אלו שמחלימים מהנגיף.

אם המספר יגיע ל-600, או לשליש מכלל קיבולת טיפול נמרץ, הממשלה מתכננת להטיל מגבלות על אנשים לא מחוסנים. במקרה זה, הם יורשו לעזוב את בתיהם רק מסיבות ספציפיות. נכון לעכשיו, מספר חולי קורונה במחלקות טיפול נמרץ באוסטריה עומד על כ-230.

למרות שממשלת אוסטריה עודדה את האזרחים להתחסן, המאמץ הואט בחודשים האחרונים. כ-65.4 אחוזים מכלל האוכלוסייה קיבלו מנה אחת של החיסון, ו-62.2 אחוזים מחוסנים במלואם. באוסטריה מספר מקרי הקורונה הגיעו ל-791,000. וכ-11,233 מתו מנגיף הקורונה,

קורונה סגר חיסונים אוסטריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד