ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"עוה"ד ביקש להיפגש איתי"

הכתבת החרדית סייעה לאשה ערירית ונכנסה לירושה

סיפור יוצא דופן על צעירה חרדית שסייעה למבוגרת ערירית במשך תקופה, עד לרגע בו ראתה את מודעת האבל בכניסה לביתה | "לפני 10 דקות קיבלתי טלפון מעורך דין שביקש להיפגש איתי"

הכתבת החרדית סייעה לאשה ערירית ונכנסה לירושה
אילוסטרציה צילום: עוזי ברק

כתבת עיתון 'בקהילה' חני אדרי שיתפה הבוקר (ראשון) ברשת על פגישה מקרית שזימנה לה להכיר אשה ערירית לפני יותר משנה. סיפור לא פשוט, אך עם סיום שמעלה מעט חיוך. המקרה שתיארה הכתבת הצליח לרגש לא מעט אנשים.

"טוב, ייקח לי קצת זמן להתאושש אבל הייתי חייבת לפרוק", כתבה אדרי וגוללה את פרטי המקרה: לפני שנה וחצי בערך, שמתי לב כי יש אישה מבוגרת שמדי יום ביומו חוצה את הכביש מול העבודה שלי בדרכה לביתה עם שקיות כבדות. הצעתי לעזור לה ולהעלות את השקיות לבית".

אדרי מתארת את ההלם שאחז בה כשנכנסה לביתה של אותה אשה ערירית: "כשפתחתי את הדלת בקושי הצלחתי לנשום, הבית כולו היה הפוך, שיירי אוכל בכל מקום, ריח נוראי של בית שלא ניקו אותו מספר חודשים, ובכללי בית שלא נראה ככשיר למגורים. אני עצמי לא העזתי לנקות אותו אבל באותו יום שלחתי לה את המנקה של אמא שלי, היא היתה שם כמה שעות וקבענו יום קבוע שבו היא מגיעה לנקות לה". 

"ראיתי שיש צורך לערוך קניות, לטפל לה בכמה חשבונות, השתדלתי לעזור לה במה שיכולתי", היא מספרת. 

הסיפור קיבל טוויסט בימים האחרונים. "שמתי לב שאני לא רואה אותה יותר. התקשרה אלי המנקה שהיא לא עונה לה בדלת. הלכתי לשם אחרי העבודה וראיתי מודעת פטירה. היה לי עצוב, הרגשתי שהיא ממש חלק ממני". 

אך הסיפור המרגש לא מסתיים, אדרי ממשיכה לספר כי "לפני 10 דקות קיבלתי טלפון מעורך דין שביקש להיפגש איתי. שאלתי מדוע, הוא ענה לי שאותה אישה הפקידה את הצוואה שלה אצלו וכתבה שם שאין לה ילדים ודאגתי לה כמו בת. (היה לה ילד אחד שנפטר מסרטן) אין לה נכסים או מה להוריש אבל בכל זאת יש לה מספר מתנות בשבילי והיא מעוניינת שאני אקבל אותן". 

 

סיפור מרגש אישה ערירית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד