ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
באמצעות סכין

השוד בחנות הביטקוין הסתבך: המוכר נאבק בחמושים

שני תושבי נתניה הואשמו היום כי ביצעו שוד מזויין בחנות לממכר מטבעות וירטואליים בעיר: "בשל תושיית הקורבן שהצליח להשתחרר מאחיזתו של השודד ולהימלט מהמקום, לא הסתיים האירוע בצורה חמורה יותר"

השוד בחנות הביטקוין הסתבך: המוכר נאבק בחמושים
שודד. אילוסטרציה צילום: חטיבת דובר המשטרה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (ראשון) לבית משפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד אליהו מזנגיא (19) ונדיר אוחיון (19) תושבי העיר נתניה, בגין עבירות של שוד מזוין ושיבוש מהלכי משפט, זאת בעקבות שוד שביצעו באמצעות סכין בעסק לרכישת מטבעות וירטואליים בעיר.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד דודי ענבר, שני הנאשמים החליטו לבצע שוד בחנות "Bitcoin Change", עסק לקנייה ומכירה של מטבעות וירטואליים בעיר נתניה. לשם כך לבשו הנאשמים בגדים ארוכים וכהים, כפפות, חבשו קסדות שחורות לראשם, וכן הצטיידו בסכין מטבח.

השניים הגיעו בסמוך לחנות כשהם רכובים על אופנוע ללא לוחית רישוי, כאשר אוחיון מרכיב את מזנגיא, זאת למרות שמעולם לא היה ברשותו רישיון נהיגה. בהגיעם למקום, נכנס מזנגיא לחנות על מנת לבצע את השוד ואילו אוחיון נותר על האופנוע במטרה שיוכלו להימלט מן המקום במהירות לאחר הביצוע.

מזנגיא נכנס לחנות ואיים על המוכר באמצעות הסכין כי יפתח את הכספת וירוקן את תכולתה. המוכר נאבק במזנגיא, השתחרר מאחיזתו והצליח להימלט. בשלב זה נטל מזגניא 3 מכשירי טלפון ניידים שראה במקום, ברח מן החנות וביחד עם אוחיון נמלטו מן המקום באופנוע כשהמוכר מנסה לרדוף אחריהם.

הנאשמים נסעו מרחק קצר מן החנות והחליפו את בגדיהם לבגדים קצרים, על מנת להקשות על זיהויים. בהמשך, השליכו פריטי לבוש ופריטים נוספים אשר שימשו אותם לשוד, וזאת במטרה להקשות על איתורם. נוסף על האישומים לעיל, נדיר אוחיון מואשם גם בנהיגה ללא רישיון.

במקביל לכתב האישום הוגשה גם בקשת מעצר נגד שני הנאשמים, בה ציין עו"ד ענבר: "עבירת השוד חמורה ביותר שעה שבוצעה באלימות ובאמצעות סכין. זאת ועוד, אך ורק בשל תושיית הקורבן שהצליח להשתחרר מאחיזתו של המשיב ולהימלט מהמקום לא הסתיים האירוע בצורה חמורה יותר. יתרה מכך, אף העובדה שנשדדו "רק" 3 מכשירי טלפון ניידים קשורה אך ורק לכך שהקורבן ברח מהחנות ובהיעדרו לא יכול היה המשיב לפתוח את הכספת שבחנות".

שוד ביטקוין כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד