ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
זעקה מלב שבור

האח השכול מאשים: מכוונים אנשים למוות

לאחר פטירת אחיו, שהתנגד לחיסונים ולתו הירוק החל אבי שאוליאן לקחת חלק בקמפיין משרד הבריאות ולקרוא לאנשים לצאת ולהתחסן; "תרחמו על היקירים שלכם, לא מגיע להם לעבור את מה שעברתי, תלכו להתחסן"

האח השכול מאשים: מכוונים אנשים למוות
מתחם חיסונים בירושלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחיו של מתנגד החיסונים חי שאוליאן ז"ל - שנפטר לפני כחודש לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, והיה מוכר מאוד בקהילת מתנגדי החיסונים כמארגן הפגנות נגד התו הירוק, חובת עטיית המסכות והחיסונים. לוקח כעת חלק בקמפיין החדש של משרד הבריאות "לא מחכים. מתחסנים". 

בסרטון כחלק מקמפיין רשת שעלה בימים האחרונים, נשמע האח, אבי שאוליאן, אומר בכאב: "היינו יכולים להציל אותו, אם היינו משכנעים אותו ללכת להתחסן". 

האח אבי סיפר על אחיו ז"ל כי היה מתנגד חיסונים פעיל מאוד בשטח וברשתות החברתיות. "בעולם חדש, עולם מתקדם בו כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה, היד על המקלדת חופשייה", סיפר אבי כשהוא מכוון לאותם אנשים המפיצים מידע כנגד החיסונים ברחבי הרשת. 

עוד אמר כי מפיצי פייק ניוז "אלו אנשים שמכוונים אנשים למוות". והוסיף בכאב, "אני רואה אותו כאחד הקורבנות המיותרים, אני מרגיש שנשרפת לי הנשמה".

בסיום הסרטון שהתפרסם ע"י משרד הבריאות אמר אבי, "תרחמו על היקירים שלכם, אל תתנו להם לעבור את מה שאני עברתי ועוד אעבור. לא מגיע להם, תלכו להתחסן".

כזכור, לאחר פטירתו של חי, האשימו חבריו מקבוצת המתנגדים לחיסונים, ולתו הירוק, כי הוא נרצח בידי המדינה: "עכשיו המדינה כבר מרשה לעצמה לאור יום, לרצוח ולהאשים את המגפה המדומיינת, אסור להעביר את זה בשתיקה" האשימו חבריו.

מתנגדי חיסון קורונה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד