י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
שיטתו הקדושה בפנימיות החסידות

בערד: הרבי מויז'ניץ כינס את המחנכים לקראת היארצייט העשירי

לקראת אירועי הענק ביום היארצייט העשירי של הרבי בעל ה"ישועות משה" מויז'ניץ זצ"ל, כינס הרבי מויז'ניץ את המחנכים לכנס הכנה בערד. צפו בגלריה של הצלם יהושע פרוכטר

בערד: הרבי מויז'ניץ כינס את המחנכים לקראת היארצייט העשירי
הרבי מויז'ניץ בשיחה למחנכים צילום: יהושע פרוכטר

תכונה רבה בחצר הקודש ויז'ניץ, לקראת הילולת העשור להסתלקותו של האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ זי"ע, שנסתלק ביום המר והנמהר כ' אדר תשע"ב.

ביום ההילולא בשנה שעברה הכריז האדמו"ר על שנת הכנה לקראת העשור להסתלקותו, והקים פרויקט ייחודי של סיום הש"ס, משנה, מנחת חינוך, מעדני השולחן, כאשר כל אחד ואחד מחסידי ויז'ניץ קיבל יחידת לימוד של דף מכל הלימודים, אותם לומדים מדי יום ביומו.

בחסידות מתכוננים לקראת סדרת אירועי ענק, לכלל חסידי ויז'ניץ בארה"ק וברחבי תבל שעתידים לבוא ליום היארצייט.

השבוע פתח האדמו"ר, את כינוסי הקודש למחנכי בית ויז'ניץ, כאשר ביום שני מסר שיחה לנשות החינוך של בתי הספר והסמינר, וביום רביע לכלל המחנכים במוסדות, תלמודי התורה הישיבות והכוללים, וראשי החבורות, הכינוסים התקיימו בעיר ערד שם שהה האדמו"ר והערב המריא לביקור בארה"ב.

במהלך הכינוסים האריך הרבי על אביו בעל הילולא הישועות משה זצ"ל, מנקודת האמת שבערה בקרבו, ואודות שיטתו הקדושה בפנימיות החסידות, הרבי מסר את השיחה במשך שלוש שעות.

כאמור בויז'ניץ מתכוננים לקראת האירועים, בהם צפויים להשתתף אלפים, ולשם כך הוקמה ועדה מכינה שתדאג הפרטים הטכניים והלוגיסטיים.

מחנכים הישועות משה מויזניץ מרכז חסידי ויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד