כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

"קשה לצלם ישיבישערים רוקדים" • הצלמים התכנסו

"אופי החתונה היהודית דורש מיומנות מיוחדת מהצלם" • צלמי שוק החתונות החרדי נפגשו לראשונה • "בעבודה קשה כמו שלנו, ללא הצדקה כלכלית ראויה, לא נוכל לשרוד"

"קשה לצלם ישיבישערים רוקדים" • הצלמים התכנסו

הצלמים הפכו למצולמים: צלמי החתונות במגזר החרדי התכנסו אמש (ד) בירושלים למפגש חברים ידידותי. במפגש נהנו המשתתפים מסקירות מקצועיות שמסרו אנשי פיננסים, יחד עם שיתוף חוויות ותובנות מצלמים נבחרים.

יוסי הורנשטיין, מיזמי המפגש, אומר כי מפגש כזה לא נעשה מעולם ו"בהחלט ניתן לומר שמדובר באירוע היסטורי". נתן וייל, גם הוא מהמארגנים, אמר: "ההשתתפות היפה והתוכן, הפירגון ההדדי והחברות, מוכיחים שמאחורי המצלמות עומדים בני אדם וחברים אמיתיים, וביכולתנו לקחת את העבודה למקום טוב יותר".

צלמים שהשתתפו מספרים, כי מעבר להיכרות ידידותית בין החברים, גם הסקירות המקצועיות תרמו רבות. אחד הנושאים שנידונו בכאב היו גזירות המס על העצמאים, שנאלצים לספוג את ההפסדים בעצמם, ללא השתתפות הלקוח.

צלמים הפועלים שנים רבות בשוק המגזר החרדי סיפרו על רשמים מעבודתם.

רבים הדגישו שרמת צלמי החתונות במגזר החרדי היא מהגבוהות בעולם, וזאת כיוון שאופי החתונה היהודית דורש מקצועיות רבה מהצלם המתעד את האירוע. למרות זאת, התשלום הממוצע נמוך בהרבה מהמקובל. "בעבודה קשה כמו שלנו, ללא הצדקה כלכלית ראויה, לא נוכל לשרוד".

למפגש הוזמנו כל צלמי החתונות בסטילס ובווידאו העובדים עם המגזר החרדי, וההיענות היתה מעבר למצופה. יחד עם צלמים צעירים רבים, השתתפו גם צלמים ותיקים וביניהם: חיים מאירזדוף, יעקב גולן, אריאל רבינסקי, אבידן, ברכיה, שלום פישהיימר ויובל לוין, שאף זיכה את הנוכחים בדבר תורה.

אלי, צלם שהשתתף במפגש, סיכם את האירוע: "מבחינתנו זה היה האירוע של השנה, האירוע החשוב ביותר בשביל הקריירה שלנו - שבו לא נגענו במצלמה".

































צלמים חרדיים חתונות מפגש ארגון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד