י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בבית היהודי מכחישים

המהלך של בנט לשיקום התמיכה במפלגת 'ימינה'

עם תמיכה ציבורית נמוכה ברחוב, בנט ינסה לשקם את התמיכה הציבורית דרך הרשויות המקומיות • מטה מיוחד בראשות השרה שקד יסתער על השטח אך המרוויח העיקרי צפוי להיות דווקא בצלאל סמוטריץ' שייהנה מהפירות • בניגוד להודעת 'ימינה' בבית היהודי מכחישים כל שיתוף פעולה קיים

המהלך של בנט לשיקום התמיכה במפלגת 'ימינה'
פעילי ימינה בבחירות צילום: אבי דישי, פלאש 90

עם תמיכה ציבורית נמוכה ועם סקרים שמאיימים על עתיד מפלגה, מנסים במפלגת 'ימינה' למנוע נזקים ולהקים תשית למפלגה שתוכל להמשיך את דרכה הפוליטית גם בתום הממשלה הנוכחית.

היום (שני) מודיעים במפלגת ׳ימינה׳ כי היא הקימה מטה מוניציפאלי לצד מפלגת הבית היהודי בראשה תעמוד שרת הפנים איילת שקד, לצד השר מתן כהנא, וחברי הכנסת עידית סילמן וניר אורבך.

המטרה היא לגבש שטח מוניציפאלי ברשויות המקומיות ולגבש ציבור תומכים ב'ימינה', המהלך צפוי להביא דווקא לעשרות פעילים שמזוהים עם הבית היהודי לערוק למפלגת ׳הציונות הדתית׳ של בצלאל סמוטריץ׳.

"כחלק מתכנית העבודה לבניית השטח של ימינה, תמנה המפלגה נציגים ונציגות מוניציפאליים בכל הערים והמועצות ביחד עם חגית משה והפורום המוניציפאלי של הבית היהודי", נמסר.

עוד עדכנו ב׳ימינה׳ כי "מטרת ההערכות המוקדמת של המפלגה היא להריץ ראשי ערים במספר מקומות מרכזיים, לצד עשרות חברי וחברות מועצה בבחירות המקומיות ב-2023, בכל רחבי הארץ".

דוברות הבית היהודי מכחישים את שיתוף הפעולה עם 'ימינה', בהודעה ששגרו הבוקר נאמר "‏מפלגת הבית היהודי נערכת להעמיד מועמדים מטעמה באופן עצמאי בבחירות לרשויות המקומיות. כנהוג בזירה המקומית במידת הצורך ייבחנו שיתופי פעולה עם מועמדים מכל מפלגות המחנה הלאומי וזאת באופן פרטני לאופי היישוב".

"נכון להיום, בין מפלגת הבית היהודי למפלגת ימינה לא קיים שום שיח על העמדת מועמדים משותפים לזירה המוניציפלית ועל כן הפרסום שהוציאו אנשי ימינה אינו נכון".

מפלגת ימינה נפתלי בנט רשויות מקומיות איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד