ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
השייח' והבעל נעצרו

במהלך טקס ל'גירוש שדים': בת 26 מצאה את מותה

אירוע חריג בדרום הארץ: שייח', רופא ובעלה של אישה שמתה שלשום - נעצרו לחקירה בחשד למעורבות בגרימת מותה | האישה מצאה את מותה במהלך טקס לגירוש שדים | המשטרה תבקש להאריך את מעצרם

במהלך טקס ל'גירוש שדים': בת 26 מצאה את מותה
גירוש שדים, אילוסטרציה צילום: Unsplash

המשטרה עצרה הלילה (בין ראשון לשני) שלושה בני אדם, תושבי הפזורה הבדואית, בחשד שהיו מעורבים במותה של צעירה כבת 26. לפי החשד, הצעירה מתה שלשום בעת שהשתתפה בטקס לגירוש שדים שנערך ע"י שייח' בדואי.

במהלך הטקס התמוטטה הצעירה ופונתה למרפאה מקומית, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. בין החשודים במעשה שנעצרו הלילה - גם בעלה של הצעירה והשייח' שהיה אמון על הטקס הביזרי. רופא העובד באחד מתי החולים בדרום נעצר אף הוא בפרשה.

בהודעת המשטרה שפורסמה הבוקר נאמר כי בשבת, 23.10, התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות צעירה כבת 26 אשר הובאה למרפאה מקומית בתל שבע שם נקבע מותה. שוטרים הגיעו למקום נפתחה חקירה והמנוחה הועברה למכון לרופאה משפטית.

עם התקדמות החקירה שוטרי תחנת עיירות עצרו הלילה שני תושבי תל שבע בן 64 ובן 32 כחשודים במעורבות במותה. בהמשך דווח כי גם בעלה של האישה, בן 25 תושב הפזורה נעצר לחקירה. החשודים יובאו הבוקר בפני בימ"ש השלום בבאר שבע לדיון בבקשה המשטרה להאריך את מעצרם.

 

כישוף מוות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד