כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מדבקות לניקוי רעלים: למה זה טוב?

מדבקות או פדים לניקוי רעלים נוצרו בתחילת שנות האלפיים עד ידי חברה שוויצרית ששיווקה את המוצר בהשראת כרית כף הרגל היפנית המסורתית, אשר מצויה בשימוש למעלה ממאה שנים • הכירו את יתרונות השיטה

מדבקות לניקוי רעלים: למה זה טוב?
מדבקות לניקוי רעלים צילום: מתוך אתר החברה

כמעט כל אדם מודע לחשיבות של ניקוי רעלים מגופו. בעוד שישנם אנשים אשר מקפידים על תזונה כזאת או אחרת מדי פעם בפעם בכדי לבצע תהליך ניקוי רעלים מגופם, ישנם אנשים שבוחרים להשתמש דווקא במדבקות לניקוי רעלים. מדבקות או פדים לניקוי רעלים מכילים עיסה מיוחדת הרלוונטית לניקוי פסולת מטבולית והשגת חיים בריאים יותר באמצעות סילוק הרעלים מהגוף. הפדים המדוברים נוצרו בתחילת שנות האלפיים עד ידי חברה שוויצרית ששיווקה את המוצר בהשראת כרית כף הרגל היפנית המסורתית, אשר מצויה בשימוש למעלה ממאה שנים.

כיצד פועלים פדים לניקוי רעלים?

חיי היומיום של כל אדם מאופיינים בחדירת רעלים לגופו. בלתי אפשרי לברוח מהרעלים הללו שכן, הם מצויים במים, במזון ובאוויר. בטווח הרחוק הכימיקלים נבנים והופכים לחלק מהגוף והפדים המדוברים מסייעים לגוף להיפטר מהרעלים והכימיקלים ומשפרים את יכולת התפקוד של הגוף. הפדים מסירים את הרעלים מהגוף דרך כפות הרגליים במהלך השינה והם מכילים מרכיבים חשובים רבים שאחד מהם הוא טורמלין. מדובר על מינרל מברזל שפולט קרני אינפרה אדום שיוצרים יונים שליליים. היונים הללו מסייעים בטיהור של הגוף ובהענקת תחושה של רוגע. כף הרגל מאופיינת בנקודות לחיצה רבות אשר משפיעות על הגוף כולו והיונים השליליים במדבקה יכולים לעורר את הגוף למצב של טיהור וכן עבור השגת שנת לילה טובה.

מרכיב נוסף חשוב של מדבקות לניקוי רעלים הוא חומץ סיני אשר מסוגל למשוך רעלים מהגוף. הוא מצוי במדבקות בצורה של אבקה והוא רלוונטי מאוד לשימוש עבור שיפור העיכול, הפחתת נפיחות, משיכת רעלים מהגוף, הקלה על כאבים ועוד. הפדים על כפות הרגליים משפיעים על נקודות מוקד חשובות מאוד לצורך טיהור הגוף בצורה טבעית וכן הסרה של רעלים ומתכות חשובים מאוד בגוף כגון: הבטן, החזה, הרגליים ועוד. כאשר מסירים את המדבקות מכף הרגל ניתן לראות עליהם סימני כתמים שחורים שמהווים את הסימן לכך שהרעלים והמתכות הכבדות הוסרו מהגוף ונקלטו על ידי הפדים. לאחר כמה ימים של שימוש במדבקות ניתן להבחין כי רמת הכתמים השחורים על הפדים הולכת ופוחתת וזאת בשל העובדה שהרעלים נמשכים ומתחסלים  מהגוף.

למי כדאי להשתמש במדבקות לניקוי רעלים?

אנשים אשר בוחרים להשתמש בפדים הללו מדווחים על תוצאות טובות מאוד למצבי עייפות, גפיים נפוחות ועוד. כמו כן, המדבקות מסייעות למצבי כאב שונים לאורך היום ומתאימות מאוד לאנשים שעובדים בעבודה פיזית וכן אנשים שסובלים מדיכאון, הפרעות שינה או חרדות. ישנם מצבים בריאותיים שונים שמשתפרים באמצעות שימוש בפדים כגון: כאבי מפרקים, כאבי ראש, רמות אנריגה נמוכות, רמות אנרגיה גבוהות, בעיות בכלי דם ועוד.

חשוב מאוד לזכור שלא תמיד כדאי להשתמש במדבקות המדוברות במקרה של מצב נפשי רעוע או במקרה של מחלה שכן, ניקוי רעלים איננו מתאים במצבים כאלה. ראשית כל חשוב לבצע תכנית שמטרתה היא אורח חיים בריא וזאת לפני שמתחילים להשתמש ברפידות לניקוי רעלים וזאת בכדי לסייע לגוף להיות חזק כדי הצורך בכדי לאפשר לכבד לבצע את עבודתו בניקוי רעלים מהגוף בצורה ראויה. ברפידות יש להשתמש בצורה בטוחה ובהתאם להוראות השימוש.

היתרונות של מדבקות לניקוי רעלים

למדבקות יש יתרונות רבים כאשר אחד היתרונות המרכזיים הוא ללא ספק העובדה שאין צורך לבצע תהליך תזונתי ארוך טווח בכדי להסיר את הרעלים, אלא כל מה שיש לעשות זה פשוט להדביק את המדבקה. כמובן שחשוב מאוד לרכוש את המדבקה מהחברה הטובה ביותר בתחום. כיום ניתן לבחור רכישת מדבקות לניקוי רעלים אונליין מחברה אמינה אשר יעניקו לכם את התוצאה הטובה ביותר.

רעלים ניקוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד