י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
אחרי מעל ל-20 שנה

בנחל שורק ייצאו לקלפי; הרב עמאר ונתניהו התערבו

בשל מינויו של ראש מועצת נחל שורק למנכ"ל רשות העתיקות, מחר יתקיימו בחירות לראשות המועצה - לראשונה מזה שני עשורים | בין הבכירים שמנסים להשפיע על תוצאות הבחירות: יושב ראש האופוזיציה והרב הראשי הספרדי בירושלים. צפו

בנחל שורק ייצאו לקלפי; הרב עמאר ונתניהו התערבו
המועמדים צילום: דניאל רוזנברג

בעוד הבחירות המוניציפליות ברחבי המדינה, יתקיימו בעוד כשנתיים, המועצה האזורית נחל שורק תבחר מחר (שלישי) ראש מועצה חדש, לראשונה מזה 22 שנה.

הבחירות מתקיימות לאור עזיבתו של אלי אסקוזידו את התפקיד, לאחר שמונה לתפקיד מנכ"ל רשות העתיקות. האחרון היה ראש המועצה מאז 1999, ובשל הפופולריות שלו במועצה לא הוחלף עד שכעת, כאמור, בחר לעזוב מרצונו.

המועמדים לתפקיד הם רמי ברדוגו, שי רייכנר, גיל גבעתי, עוזיאל בריח ודוד אביכזר, מספר יחסית גדול ביחס לכמות התושבים, שמספרם הוא מעל לעשר אלף תושבים. רוב התושבים משתייכים לציונות הדתית, מעט חילונים וכשלושים אחוז חרדים.

לפי ההערכות של גורמים המעורים בבחירות, ראש המועצה היוצא תומך בשי רייכנר בבחירות על מחליפו, למרות שאמר זאת בפומבי מועמד אחר שמקבל תמיכה של אישי ציבור הוא רמי ברודגו, בהם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, הרב הספרדי של ירושלים הרב שלמה עמאר למרות שלא אמר זאת בפומבי, ועוד ח"כים ממפלגות שונות.

לפי סקר שנערך לפני כמה חודשים על ידי 'דיירקט פולס', 48.9% מתכוונים להצביע לשי רייכנר, 14.9% לגיל גבעתי, 10% לדוד אביכזר, 8.2% לעוזיאל בריח ורמי ברדוגו עם 6.6% אחוזי תמיכה. עם כי לא ברור כיצד מערכת הבחירות תשפיע על התוצאות הסופיות.

סקר אחר שנערך על ידי 'מאגר המוחות' לפני כמה ימים, מראה כי שי רייכנר עומד על 27% כשהבא אחריו הוא רמי ברדוגו עם 17% וגיל גבעתי עם עם 14%.

הרב עמאר ביבי נתניהו נחל שורק בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד